The news is by your side.

رابطہ کمیٹی کا ایکشن، کامران ٹیسوری کی رکنیت 6 ماہ کے لئے معطل

کراچی: فاروق ستار اور بہادر آباد گروپ میں‌ اختلافات شدید ہوگئے، رابطہ کمیٹی نے تنظیمی نظم وضبط کی خلاف ورزی پرکامران ٹیسوری کی 6ماہ کیلئےرکنیت معطل کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج بہادر آباد میں‌ ہونے والے اجلاس میں‌ کامران ٹیسوری کو ڈپٹی کنوینر کی ذمہ داریوں سے سبکدوش کردیا گیا۔

سرکلر کے مطابق کامران ٹیسوری کو رابطہ کمیٹی کی تمام ذمے داریوں سے ہٹا دیا گیا۔

رابطہ کمیٹی نے کامران ٹیسوری کی رکنیت 6 ماہ کے لئے معطل کرتے ہوئے کہا ہے کہ کارکن کامران ٹیسوری سے کسی قسم کارابطہ نہ رکھیں۔

واضح رہے تنظیمی نظم و ضبط کی خلاف ورزی پر کامران ٹیسوری کی 6 ماہ کے لیے رکنیت معطل کی گئی ہے، سرکلر میں‌ موقف اختیار کیا گیا ہے کہ کامران ٹیسوری کو ڈپٹی کنوینرکےعہدے سے ہٹا دیا گیا۔

رابطہ کمیٹی نے بہادرآباد میں آج 2 بجےاجلاس طلب کرلیا

یاد رہے کہ رابطہ کمیٹی نے بہادرآباد میں آج 2 بجےاجلاس طلب کیا تھا. فیصل سبزواری نے کہا تھا کہ رابطہ کمیٹی نے بہادرآباد میں آج 2 بجے اجلاس طلب کیا ہے، اجلاس میں فاروق ستارکودعوت دیں گے، وہ نہ آئے تو بھی اجلاس ہوگا۔

میں نے23 اگست کوپارٹی کوبچایا تھا، کارکن 11فروری کوپارٹی بچائیں‘ فاروق ستار

قبل ازیں کراچی کے علاقے پی آئی بی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایم کیو ایم کے سربراہ فاروق ستار نے کہا تھا کہ پارٹی نظم وضبط کی خلاف ورزی کرنے والے ارکان کوشوکازنوٹس بھجواؤں گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں