The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم پاکستان کو وفاق میں ایک اور وزارت دینے کا فیصلہ

اسلام آباد : حکومت نے ایم کیو ایم پاکستان کو وفاق میں ایک اور وزارت دینے کا فیصلہ کرلیا ، وزیراعظم عمران خان نے کہا کراچی ملکی ترقی میں اہم کردار ادا کرتا ہے، اسےنظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سےگورنر سندھ عمران اسماعیل اور وفاقی وزیر قانون فروغ نسیم کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں ایم کیوایم کو ایک اور وزارت دینے پر فیصلہ کرلیا گیا اور اتفاق ہوا کہ میئرکراچی اورمیئرحیدرآبادکومالی پیکیج دیاجائےگا۔

وزیراعظم نے وزیر قانون اورگورنرسندھ پر مشتمل کمیٹی کو ٹاسک دے دیا ہے ، کمیٹی 2 دن میں طریقہ کار وضع کرکے وزیراعظم کوسفارشات پیش کرےگی جبکہ وزیراعظم نے میئر کراچی اور میئر حیدرآباد کو بااختیار بنانے کی ضرورت پرزور دیا۔

وزیراعظم نے جمہوری عمل میں ایم کیوایم کے مثبت کردار کو سراہتے ہوئے کہا کراچی ملکی ترقی میں اہم کرداراداکرتاہے اسےنظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔

یاد رہےگذشتہ روز وزیر اعظم کی صدارت میں پارلیمانی اجلاس میں ایم کیوایم پاکستان نے اپنے شد ید تحفظا ت کا اظہار کیا تھا رکن قومی اسمبلی اسامہ قادری نے کہا کہ نو ما ہ گزر گئے ہما رے مطالبات جو ں کے توں ہے، ہم سے جو وعدے کئے گئے تھے کو ئی وفا نہ ہو سکے، کر اچی اور حیدر آباد کے لئے کو ئی پیکچ کااعلان نہیں ہو سکا وفاق بر اہ راست فنڈ کر اچی کو دے۔

مزید پڑھیں : وفاق کراچی کوبراہ راست فنڈز دے: ایم کیو ایم کا وزیر اعظم سے مطالبہ

اسامہ قادری نے کہا تھا کہ ہما رے لا پتہ اسیر کا رکنان کے حوالے سے اب تک کچھ نہیں ہوسکا ہمارے پارٹی کے دفاتر نہیں کھل سکے۔

وزیر اعظم عمر ان خان کا کہنا تھا اتحادی پیسے مانگتے ہے وفاق فنڈ صوبوں کو دیتا ہے لیکن صوبے پیسا نہیں لگاتے اس میں وفاق کی کوئی غلطی نہیں ہے۔

وزیراعطم عمر ان خان نے ایم کیوایم کے اراکین اسمبلی کو مخاطب کر تے ہو ئے کہا کہ بجٹ کے بعد وہ خود کر اچی میں بیٹھیں گے اور مسائل کو حل اور ترقیاتی منصوبوں کا جائزہ لیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں