The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم پاکستان نے کورونا فری کراچی مہم چلانے کا آغاز کردیا

کراچی : ایم کیو ایم پاکستان کے کنوینئر ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی نے کہا ہے کہ کورونا وائرس سے بچاؤ کیلئے ایک لاکھ سینی ٹائرزاور راشن عوام میں تقسیم کرنے اور حق پرست نمائندے ایک ماہ کی تنخواہ کورونا فنڈ میں دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم پاکستان نے کورونا فری کراچی مہم چلانے کا آغاز کردیا، خالد مقبول صدیقی نے عوام میں ایک لاکھ سینی ٹائرز ،راشن عوام میں تقسیم کرنے اور حق پرست نمائندے ایک ماہ کی تنخواہ کورونا فنڈ میں دینے جبکہ حکومت کو آئسولیشن وارڈ بنانے کیلئے اپنی عمارتیں فراہم کرنے کا اعلان کردیا۔

میئر کراچی نے وفاق سے شرح سود 10فیصد پر لانے کا مطالبہ کردیا، کورونا وائرس سے پاک کراچی مہم چلائیں گے, عوام میں ایک لاکھ سینیٹائزر اور راشن تقسیم کریں گے۔

حق پرست عوامی نمائندے اپنی ایک ماہ کی تنخواہ کورونا بچاؤ فنڈ میں دیں گے، ایم کیو ایم پاکستان نے کے ایم سی، ڈی ایم سی اور خدمت خلق کی تمام عمارتیں حکومت وقت کو آئسولیشن وارڈ کے لئے دینے کا اعلان کردیا، اس بات کا اعلان ایم کیو ایم پاکستان کے کنوینئر ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی نے کراچی میں نیوز کانفرنس کے دوران کیا۔

ایک سوال کے جواب میں خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ تسلیم کرتا ہوں کہ کورونا وائرس کے خلاف وفاقی حکومت کا ردعمل تاخیر سے آیا ہے، نیوز کانفرنس کے دوران میئر کراچی وسیم اختر نے وفاق سے شرح سود 9سے 10فیصد پر لانے اور عوام کے لئے معاشی پیکج کے اعلان کا مطالبہ کیا۔

وسیم اختر ایم کیو ایم کا کہناتھا کہ کورونا وائرس کے خلاف آگاہی مہم چلانے کی تیاریاں مکمل ہیں. ہم نے اپنے تمام دفاتر ایک ہفتے کے لیے بند کردیئے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں