The news is by your side.

ایم کیوایم حکومتیں بنانے اور چلانے کا ٹھیکہ واپس لے رہی ہے، خالد مقبول

کراچی : ایم کیوایم پاکستان نے کنوینئر ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی نے کہا ہے کہ ایم کیوایم حکومتیں بنانے اور چلانے کا ٹھیکہ واپس لے رہی ہے۔ موجودہ انتخابات کو ہم نہیں مانتے۔

ایم کیوایم پاکستان نے بلدیاتی الیکشن میں مبینہ بدانتظامی اور بائیکاٹ سے متعلق رپورٹ مرتب کرلی اس حوالے سے پریس کانفرنس میں ایم کیوایم نے الیکشن سے متعلق اپنے تحفظات سے آگاہ کیا۔

اس موقع پر خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ کراچی اور حیدرآباد کی عوام نے سازش کو مسترد کردیا ہے، انتہائی کم ٹرن آؤٹ نے ثابت کردیا کہ بلدیاتی انتخابات غلط تھے۔

انہوں نے کہا کہ آج دھاندلی ہار گئی اور کراچی و حیدرآباد جیت گئے، لوگوں نے گھروں میں بیٹھ کر ایم کیوایم کے دستبرار ہونے پر ریفرنڈم کردیا، آج عوام نے شہروں پر قبضہ کرنے اور انتخابات چھیننے کی کوشش ناکام بنادی۔

ہم پوچھتے ہیں کہ کیا اتنے کم ٹرن آؤٹ پر منتخب نمائندگان کراچی اورحیدرآباد کی درست نمائندگی کرسکیں گے، عوام کی سیاسی بصیرت اور جمہوریت پسندی کو سلام پیش کرتے ہیں۔

ایم کیوایم انتخابی سیاست اور ایوانوں کی مرہون منت نہیں ہے،1993میں بھی ہم نے انتخابات میں حصہ نہیں لیا تھا، جب بھی موقع ملا لوگوں نے ایم کیوایم کا بھرپورساتھ دیا ہے،2001میں انتخابات میں حصہ نہیں لیا تھا، جماعت اسلامی کے پاس موقع تھا کہ وہ کراچی کی خدمت کرتی۔

بلدیاتی انتخابات کے بائیکاٹ سے ہمیں کیا سیاسی فائدہ ہوسکتا ہے؟ کراچی کو چلانے کیلئے ہم ایوانوں سے باہر بیٹھ کر زیادہ کام کرسکتے ہیں، موجودہ بلدیاتی انتخابات کو ہم مانتے ہی نہیں ہیں۔

عوام امید رکھیں اور حوصلہ رکھیں، ان کے وارث اورساتھی موجود ہیں، موجودہ بلدیاتی انتخابات کو کوئی قبول نہیں کرے گا، ان کی کوئی اخلاقی حیثیت نہیں، آنے والے دنوں میں صورتحال مزید واضح ہوجائے گی،

پولیس والوں سے ہمدردی ہے انہیں آج ٹھپے لگانے کا اضافی کام کرنا پڑا، کراچی سب کا ہے ان کا نہیں جو صرف یہاں اسے لوٹنے کیلئے آتے ہیں، کراچی تو سب کا ہے لیکن کراچی کے لیے بھی تو کچھ کریں، کراچی کو صرف لوٹ مال کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں