The news is by your side.

کراچی دنیا کی سب سے بڑی کچی آبادی بن چکا ہے، خالد مقبول صدیقی

کراچی : ایم کیوایم پاکستان کنوینئر ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی نے کہا ہے کہ ملک سیلاب کی تباہ کاریوں جاری ہیں پھر بھی شہر قائد ملکی معیشت کو چلا رہا ہے۔

ایم کیو ایم کے مرکز بہادرآباد میں رابطہ کمیٹی کی نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بارشوں کے بعد کراچی دنیا کی سب سے بڑی کچی آبادی بن چکا ہے۔

انہوں نے کہا کہ مردم شماری میں کراچی کی آبادی کو بہت کم دکھایا گیا ہے، ملک میں اس وقت سب کی توجہ سیلاب متاثرین اور اس کی تباہی کی طرف مرکوز ہے۔

خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ ان حالات میں بھی ایک شہر کراچی ہے اس ملک کی معیشت کو چلا رہا ہے، اس ملک کی عدالتیں، پولیس اور تمام معاملات یہ شہر چلا رہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس شہر میں لا اینڈ آرڈر کی صورتحال انتہائی خراب ہوتی جارہی ہے، جرائم پیشہ افراد اس شہر میں دندناتے پھر رہے ہیں، جرائم پیشہ افراد کا تعلق اس شہر سے نہیں ہے۔

اس شہر کے 300 سے زائد بیٹے ڈکیتوں نے قتل کردیے ہیں، صوبائی، وفاقی حکومتوں کو اس شہر کے امن و عامہ سے کوئی سروکار نہیں۔

متحدہ رہنما نے کہا کہ نہ جرائم پیشہ افراد اور نہ ہی پولیس اس شہر سے تعلق رکھتے ہیں، یہ شہر پانی کا بل ادا کرتا ہے، اس شہر کے لوگوں کو ٹینکر مافیا سے پانی خریدنا پڑتا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ اس پوری ٹینکر مافیا کا تعلق اس شہر سے نہیں ہے، یہی نہیں اس شہر کے لوگ بجلی کا بل بھی دگنا ادا کرتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں