The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم پاکستان کے ایم پی اے محمود رزاق میمن پی ایس پی میں شامل

عمرکوٹ : پاک سر زمین پارٹی نے متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کی ایک اور وکٹ گرا دی کراچی سے منتخب رکن سندھ اسمبلی محمود رزاق میمن پی ایس پی میں شامل ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ قومی موومنٹ کے ایک اور رکن سندھ اسمبلی محمود رزاق میمن نے ڈاکٹر فاروق ستار کو الوداع کہہ کر مصطفیٰ کمال کو اپنا رہنما بنالیا، انہوں نے عمرکوٹ کے علاقے سامارو میں پی ایس پی کی ایک تقریب میں شموليت کا اعلان کیا۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے پی ایس پی کے سربراہ مصطفیٰ کمالِ نے کہا کہ الطاف حسین نے سندھیوں اور اردو بولنے والوں کے درمیان نفرتیں پیدا کیں وہ زرداری کو بلیک میل کرنے کیلئے رات کو نشے کی حالت میں سندھ کے تقسیم کی باتیں کرتا تھا جس سے نفرتیں پیدا ہوئیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کی تمام جماعتوں میں الطاف جیسے فرعون موجود ہیں جن سے نجات حاصل کرنے کیلئے موسیٰ کی فوج کا روپ دھارنا ہوگا۔

 انہوں نے کہا کہ انیس قائم خانی اور میں الطاف حسین کے ہاتھوں مرنے پاکستان آئے مگر الله نے ہمارے ہاتھوں الطاف کو سیاسی طور پر مروا دیا۔

اس موقع پر پی ایس پی جوائن کرنے والے محمود رزاق نے خطاب اور میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ متحدہ پاکستان کی سیاست ایک ڈیڑھ سال سے سمجھ میں نہیں آئی ایس لیے مصطفی کمال کے قافلے میں شامل ہونے کا فیصلہ کیا ان کا مزید کہنا تھا کہ متحدہ میں کافی لوگ ناراض ہوکر ایک طرف بیٹھے ہیں ان کو بھی میں دعوت دوں گا کہ وہ بھی پی ایس پی میں شامل ہو جائیں۔


مزید پڑھیں: پی ایس پی میں مختلف تنظیموں کے چھ سوطلبہ وطالبات کی شمولیت


تقریب میں انیس قائم خانی انیس ایڈوکیٹ اشفاق منگی افتخار رندھاوا و دیگر رہنما بھی موجود تھے، واضح رہے کہ اس سے قبل رکن سندھ اسمبلی بلقیس مختار، ارتضیٰ فاروقی، ندیم رازی، عبداللہ ممبر قومی اسمبلی آصف حسنین کے علاوہ ایم کیو ایم اور مختلف جماعتوں کے درجنوں کارکنان پی ایس پی میں شامل ہوچکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں