site
stats
سندھ

متحدہ اراکین کی سیکیورٹی واپس، ذمہ داروزیراعلیٰ ہونگے، فاروق ستار

متحدہ قومی موومنٹ کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا ہے کہ پہلے میئر کے اختیارات اوراب ایم کیو ایم اراکین اسمبلی سے سیکیورٹی بھی واپس لے لی گئی ہے، رہنماؤں یاذمہ داروں کو کچھ ہوا تو اس کے ذمہ دار وزیراعلیٰ سندھ ہونگے۔

یہ بات انہوں نے پی ایس114میں کارنرمیٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے کہی، ان کے ہمراہ ایم کیو ایم پاکستان کے امیدوار کامران ٹیسوری اور دیگر بھی موجود تھے۔

ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا کہ متحدہ اراکین سندھ اسمبلی کی سیکیورٹی واہس لینے کے بعد میرے کسی ساتھی کو کچھ ہوا تو وزیراعلیٰ سندھ کیخلاف مقدمہ درج کرائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ شہر کراچی کی بہتری کیلئے بی سی اے، کچرا اٹھانے اور واٹربورڈ کے اختیارات میئر کو دیئے جائیں، انہوں نے اس امید کا اظہار کیا کہ سال 2018میں سندھ کا وزیراعلیٰ شہری علاقے سے ہوگا۔

علاوہ ازیں سیکیورٹی کی واپسی کے حوالے سے سندھ اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر خواجہ اظہار الحسن نے کہا ہے کہ سندھ حکومت نے سیکیورٹی خدشات کےباوجود ہم سےسیکیورٹی واپس لی۔

انہوں نے کہا کہ نیب آرڈیننس کی منسوخی کے بل کی مخالفت کرنے پر ہم سے سیکیورٹی واپس لی گئی۔ خواجہ اظہار الحسن نے متنبہ کیا کہ ہمیں اگر کچھ ہوا تو ذمہ دار وزیراعلیٰ سندھ ہوں گے۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top