The news is by your side.

Advertisement

کراچی: ایم کیو ایم پاکستان آج حقوق ریلی نکالے گی

کراچی: متحدہ قومی موومنٹ پاکستان آج شہرقائد میں حقوق ریلی نکالے جو لیاقت آباد 10نمبر سے ہوتے ہوئے مزارقائد پراختتام پذیر ہوگی۔

تفصیلات کےمطابق کراچی میں ایم کیو ایم پاکستان آج لیاقت آباد10نمبر سے مزار قائد تک حقوق ریلی نکالے گی۔جس میں فاروق ستار سمیت اراکین رابطہ کمیٹی خطاب کریں گے۔

ایم کیو ایم پاکستان کے رہنما عامر خان کاکہناہےکہ آج کی ریلی عوام کے حقوق کے حصول کا آغاز ہے اور آج ہم حکومت کی کرپشن کو بے نقاب کریں گے۔

دوسری جانب متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کےرہنما فیصل سبزواری کا کہناہےکہ 8سال میں سندھ حکومت نے کراچی کو پتھر کےدور میں دھکیل دیا۔

ادھر ایم کیوایم پاکستان کےرہنما خواجہ اظہار الحسن کا کہناہےکہ آج کی ریلی میں عوام کا سیلاب ہوگا جو پیپلزپارٹی کا احتساب کرے گا۔


ایم کیو ایم پاکستان کی ریلی : ڈاکٹرفاروق ستار کی مصطفیٰ کمال کو دعوت


یاد رہےکہ گزشتہ روز متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستار نے سربراہ پی ایس پی مصطفی کمال کو تئیس اپریل کی احتجاجی ریلی میں شرکت کی دعوت دی تھی

واضح رہےکہ ایم کیو ایم پاکستان کے مطابق ان کے احتجاج کا آغاز لیاقت آباد نمبر 10 سے ہوگا اور اس کا اختتام مزار قائد پر ہوگا


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں