site
stats
پاکستان

پی ایس114‘ الیکشن کمیشن نےسعیدغنی کی کامیابی کانوٹیفکیشن روک دیا

اسلام آباد: الیکشن کمیشن آف پاکستان نےپی ایس114 کےضمنی انتخابات میں پیپلزپارٹی کےامیدوارسیعد غنی کی کامیابی کا نوٹیفکیشن روک دیا۔

تفصیلات کےمطابق الیکشن کمیشن آف پاکستان میں پی ایس 114 ضمنی انتخاب میں مبینہ دھاندلی کےحوالے سےایم کیو ایم پاکستان کی درخواست کی سماعت چیف الیکشن کمشنرسردار رضا حیات کی سربراہی میں 5 رکنی بنچ نےکی۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان نے پی ایس 114 کے ضمنی انتخابات میں پیپلزپارٹی کےامیدوار کی کامیابی کا نوٹیفکشن روک دیا اورسعیدغنی کو17جولائی کوطلب کرلیا۔

خیال رہےکہ ایم کیوایم پاکستان نےدرخواست میں کامیاب امیدوارپرنتائج تبدیل کرنے کا الزام لگاتے ہوئےکہا تھاکہ ضمنی انتخاب میں ووٹوں کی دوبارہ گنتی کی جائےاورووٹوں کی بائیو میٹرک تصدیق کی جائے۔

ایم کیوایم پاکستان نے الیکشن کمیشن سے درخواست کی تھی کہ حلقے میں کامیابی کا نوٹیفکیشن جاری نہ کیا جائے۔

یاد رہےکہ اس سےقبل ترجمان ایم کیوایم پاکستان کا کہنا تھا کہ پی ایس 114 میں گاڑی سے بیلٹ باکس ملنے سے ثابت ہوگیا ہےکہ ضمنی انتخاب میں دھاندلی ہوئی۔

ترجمان نے مزید کہاتھا کہ پیپلزپارٹی کو کراچی کےعوام نےکبھی اعتماد کاووٹ نہیں دیا،پی پی دھاندلی کے ذریعے خودساختہ نمائندگی کے اوچھے ہتھکنڈوں پراتر آئی ہے۔

واضح رہےکہ کراچی کے حلقہ پی ایس 114 میں گزشتہ دنوں ہونے والے ضمنی انتخاب میں پیپلزپارٹی کے سعید غنی کامیاب جبکہ ایم کیوایم پاکستان کے کامران ٹیسوری دوسرے نمبر پر رہے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top