The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں 25 دسمبر کو جلسہ کریں گے، فاروق ستار

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا ہے کہ کراچی کل بھی ایم کیو ایم پاکستان کا تھا اور آج بھی کراچی ایم کیو ایم پاکستان کا ہے۔

ڈاکٹر فاروق ستار پی آئی بی میں قائم ایم کیو ایم پاکستان کے عارضی مرکز پر پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے اعلان کیا ہے کہ 25 دسمبر کو شہر قائد میں تاریخی جلسہ کریں گے اور یہ جلسہ ایم کیو ایم کی تاریخ کا سب سے بڑا جلسہ ہوگا۔

سربراہ ایم کیو ایم پاکستان نے کہا کہ ہم نے ضروری سمجھا کے عوام کے سامنے سب بتا دیں اس لیے جلسے میں تمام قیاس آرائیوں کا جواب دیں گے جس کے بعد ہمارے متعلق کی جانے والی چہ مہ گوئیاں خود بہ خود دریا برد ہو جائیں گی اسی مقصد کے لیے 25 دسمبر کو جلسہ رکھا گیا ہے۔

ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا کہ اس جلسے کے ذریعے پاکستان بھر کے عوام کو یہ پیغام دیں گے کہ کراچی کل بھی ایم کیو ایم پاکستان کا قلعہ تھا اور آج بھی ایم کیو ایم پاکستان کا قلعہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم سپریم کورٹ کی شکر گزار ہے جس نے سات سال بعد مقامی حکومتوں کے انتخابات کراوئے اور سپریم کورٹ کے حکم پر ہی توقع ہے کہ مارچ تک مردم شماری بھی ہوجائے گی۔

انہوں نے کہا کہ سپریم کورٹ کی وجہ سے ملک میں بلدیاتی انتخابات ہوئے ورنہ اس ملک کے جاگیر دار اور وڈیرے علامتی طور پر بھی مقامی حکومتوں کو برداشت نہیں کرتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں