mqm-press-conference ایم کیو ایم کی پریس کانفرنس: رہنماؤں کی سرگوشیاں سب نے سن لیں
The news is by your side.

Advertisement

متحدہ رہنماؤں کی سرگوشیاں مائیک پر آن ایئر

کراچی : ایم کیو ایم کی پریس کانفرنس کے دوران کامران ٹیسوری اور فاروق ستار کی چپکے چپکے کی گئی باتیں سب نے سن لیں، کامران ٹیسوری شکوے شکایتیں اور رینجرز سے مطالبوں کے مشورے دیتے رہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ایس 114 میں ہونے والے ضمنی الیکشن کے حوالے سے ہونے والی پریس کانفرنس سے قبل  ڈاکٹر فاروق ستار اور حلقے میں متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کے امیدوار کامران ٹیسوری کے درمیان چپکے چپکے ہونے والی باتیں سب نے سن لیں۔

رہنماؤں نے سمجھا کہ وہ آف کیمرہ بات کررہے ہیں، اس موقع پر کامران ٹیسوری نے فاروق ستار کے کان میں سرگوشی کی کہ وہ کھلے عام اسلحہ لے کر گھوم رہا ہے ایسا بھی نہ ہو کہ ہمارے لوگ ڈر جائیں۔

ویڈیو دیکھیں

انہوں نے کہا کہ فاروق بھائی آپ یہ کہیں کہ ہم یہ ڈیمانڈ کرتے ہیں کہ اس دن رینجرز تلاشیاں بھی لے اور لوگوں کی باڈی سرچ کروائے تو فاروق ستار نے کہا کہ ہم نہیں وہ خود ہی کریں گے ہم کیوں بولیں، آپ سمجھ رہے ہیں نا؟ ہم نہ بولیں ورنہ اپنے ایشوز آجائیں گے۔

کامران ٹیسوری نے کہا کہ اب یہ دیکھیں کہ یہ ہماری پریس کانفرنس ہے، ہمارے یونٹ والوں کو دیکھنا چاہیے کہ جھنڈے ہمارے بالکل اوپر ان کے لگے ہیں اور عمران خان کی تصویر بھی لگی ہوئی ہے،کم از کم ہماری تصویر لاکر لگادو۔

انہوں نے کہا کہ یونٹ تو بالکل ایسا ہوگیا ہے کہ اللہ معاف کرے، بے چارے اسی میں خوش ہورہے ہیں کہ ہم یہاں کھڑے ہیں، یہاں پر ہمارا سسٹم یونٹ کا بالکل ختم ہوگیا، آواز جارہی ہے، یہ بھی باریک کام ہے، سب میں جارہا ہے ہاں ان کے کانوں میں جارہا ہے (دیکھیں ویڈیو)

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں