The news is by your side.

Advertisement

ندیم نصرت سمیت متحدہ کے 4 مرکزی رہنما رابطہ کمیٹی سے خارج

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ پاکستان نے لندن قیادت کے رہنما ندیم نصرت، مصطفیٰ عزیزآبادی، واسع جلیل اور قاسم علی رضا کو رابطہ کمیٹی سے خارج کرنے کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کی رابطہ کمیٹی کا اہم  اجلاس ڈاکٹر فاروق ستار کی زیرصدارت ایم کیو ایم کے عارضی مرکز پی آئی بی کالونی میں منعقد ہوا۔

اجلاس میں رابطہ کمیٹی پاکستان کے تمام اراکین نے شرکت کی۔

اجلاس میں لندن میں مقیم ایم کیوایم کے کنوینرندیم نصرت،اراکین رابطہ کمیٹی واسع جلیل ،مصطفیٰ عزیزآبادی اورقاسم علی رضا کو رابطہ کمیٹی سے خارج کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے

اجلاس میں رابطہ کمیٹی نے یہ بھی فیصلہ کیا کہ ایم کیوایم پاکستان کا کوئی بھی رکن یاذمہ دار پارٹی آئین ،منشور اور 23 اگست 2016ء کو دی جانے والی پالیسی گائیڈ لائن کے خلاف اپنے کسی بھی قول وفعل سے ملکی سالمیت واستحکام کے خلاف رجحانات رکھنے کاحامل پایا گیا تو اسے فی الفور پارٹی کی بنیادی رکنیت سے خارج کردیا جائے گا۔

رابطہ کمیٹی پاکستان کے اجلاس میں کیے گئے فیصلوں کے حوالے سے ایم کیوایم کے آئین میں مطلوبہ ترامیم کی بھی منظوری دے دی گئی۔

قبل ازیں ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی لندن کے کنوینر ندیم نصرت نے مائنس ون فارمولا مسترد کرتے ہوئے کہا تھا کہ قائد اور ایم کیو ایم کو کوئی الگ نہیں کرسکتا، قائد خود ایم کیو ایم ہیں۔
ندیم نصرت کے اس بیان کے جواب میں ایم کیو ایم پاکستان نے اپنا رد عمل دیتے ہوئے ندیم نصرت کے بیان سے اظہار لاتعلقی کردیا تھا۔
Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں