The news is by your side.

Advertisement

ملک دشمن پارٹی کا ساتھ دینا وطن سے غداری کے مترادف تھا، رضا ہارون

کراچی: ایم کیو ایم را کے ایجنٹوں اور بدمعاشوں کا ٹولہ ہے ، پارٹی تقدیر کے تمام فیصلے ہیپی آور میں کئے جاتے ہیں، ملک دشمن پارٹی کا ساتھ دینا وطن سے غداری کے مترادف تھا ۔

پانامہ لیکس کے ذمہ داران کا کڑا احتساب وقت کی اہم ضرورت ہے، ملک کے تمام اضلاع اور تحصیلوں میں پارٹی کی تنظیم نو جلد مکمل کرلی جائے گی۔

ان خیالات کااظہار سینئر رہنمائوں پاک سرزمین پارٹی رضا ہارون ،وسیم آفتاب، محمد آصف میمن اور کاشف باجوہ نے مقامی ہوٹل میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کیا۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے جو سفر 3مارچ کو شروع کیا جس اضلاع اور تحصیل میں قدم رکھا لوگوں نے پاکستان زندہ باد کے نعرے لگا کر ہمیں گلے لگایا۔

شہر قائد کراچی کی رونقوں اور روشنیوں کو بحال کرنے کے لئے رینجرز کا کردار انتہائی قابل ستائش ہے جو سیاسی مخالف رینجرز پر انگلیاں اٹھاتے ہیں وہ کسی صورت بھی ملک کے خیر خواہ نہیں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پانامہ لیکس کے سنسنی خیز انکشافات کے بعد ذمہ داران کا کڑا احتساب وقت کی اہم ضرورت ہے، پاک سر زمین رہمائوں پاک سرزمین پارٹی نے دربار پیر خالد ظفر حسین قدوائی کے دربار پر فاتحہ خوانی کرنے کے ساتھ قبر پر چادر بھی چڑھائی۔

اس موقع پر رضا ہارون نے چیئرمین اے آر وائی گروپ حاجی عبد الروف کی خدمات کو سراہا اور خواجہ غریب نواز ٹرسٹ کے زیر انتظام چلنے والے لنگر خانہ پر زبر دست الفاظ میں خراج تحسین پیش کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں