The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کو منانے کی ذمہ داری ایک بارپھر مولانا کے حوالے

اسلام آباد: ایم کیوایم کے انکار کے بعدحکومت نے ایک بار پھر مولانا فضل الرحمان سے ثالثی کا کردار ادا کرنے کی درخواست کردی جبکہ استعفوں کی واپسی کیلئے الطاف حسین سے بات کرنے کی بھی درخواست کردی۔

تفصیلات کے مطابق امتحدہ قومی موومنٹ کاحکومت سےمذاکراتی عمل ختم کرنےکا اعلان ن لیگ پھر متحرک ہوگئی، وزیرِاعظم نے ایم کیو ایم کو منانے کی ذمہ داری اسحاق ڈار کے سپرد کی، انکا کہنا تھا کہ مولانافضل الرحمان استعفوں کے مسئلے پر کردار ادا کریں۔

وزیراعظم کی ہدایت پر اسحاق ڈار نے مولانافضل الرحمان سے رابطہ کیا اور ان سے استعفوں کی واپسی کی لئے ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین سے رابطے کی درخواست کی، حکومتی درخواست کے بعد مولانا نے ایم کیوایم رہنما فاروق ستار سے رابطہ کرلیا، فاروق ستار نے فضل الرحمان کو لیگیوں کے غیر سنجیدہ رویے سے آگاہ کیا۔

اے آر وائی نیوز سے گفتگو میں مولانا فضل الرحمٰن نے ایم کیو ایم کے مطالبات دہرائے۔

اس سے قبل ڈاکٹر فاروق ستار نے حکومت سے مذاکرات ختم کرنے کا اعلان کیا تھا، فاروق ستار کا شکوہ تھا کہ حکومت کا رویہ سنجیدہ نہیں ۔ایم کیوایم کی سیاسی اورفلاحی سرگرمیوں اورالطا ف حسین کےخطاب پرپابندی ہے۔

دوسری جانب اسلام آباد ایئر پورٹ پر ایم کیو ایم کے وفد نے سید خورشید شاہ سے بھی ملاقات کی، متحدہ کےوفد نے پی پی رہنماء سے موجودہ سیاسی صورتحال اور استعفوں سےمتعلق اہم گفتگو کی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں