site
stats
پاکستان

اسمال انڈسٹریز کے ملازمین کی تنخواہیں فوری دی جائیں،ندیم نصرت

کراچی: متحدہ قومی موومنٹ کی رابطہ کمیٹی کے کنوینر ندیم نصرت نے مطالبہ کیا ہے کہ محکمہ سندھ اسمال انڈسٹریز کارپوریشن کے ملازمین کو جلد سے جلد تنخواہیں اور پنشن ادا کی جائیں ۔

ایک بیان میں ندیم نصرت نے کہاکہ سندھ اسمال انڈسٹریز کارپوریشن کے ملازمین گزشتہ کئی ماہ سے اپنی تنخواہوں اور پنشن سے محروم ہیں ، حق پرست ارکان سندھ اسمبلی کی جانب سے سندھ اسمبلی کی اسٹینڈنگ کمیٹی اور ایوان میں یہ معاملہ اٹھایاجاتارہا ہے لیکن پیپلزپارٹی کی متعصب صوبائی حکومت نے اس خالص انسانی مسئلہ کو حل کرنے کے بجائے سردخانے کی نذرکررکھاہے ۔

انہوں نے کہاکہ ادارے کے ملازمین کی تنخواہوں اورپنشن کے سلسلہ میں تین سوملین روپے کی گرانٹ کی سمری چیف سیکریٹری سندھ کوارسال کی جاچکی ہے لیکن افسوس کہ سندھ حکومت کی جانب سے سندھ اسمال انڈسٹریز کارپوریشن کی سالانہ گرانٹ تاحال منظورنہیں کی جارہی جس کے باعث ادارے کے ہزاروں ملازمین اوران سے وابستہ ہزاروں خاندانوں کا معاشی مستقبل غیریقینی ہوگیا ہے اورادارے کے ملازمین اوران کے اہل خانہ شدید مالی مشکلات کا شکار ہیں۔

ندیم نصرت نے کہاکہ رمضان المبارک کی آمدہے اور اس مقدس مہینے میں ہزاروں خاندانوں کے گھروں کے چولہے ٹھنڈے کرنا اورانہیں دووقت کی روٹی سے محروم کرنا سراسر ظلم ہے جس کی جتنی بھی مذمت کی جائے کم ہے ۔

انہوں نے کہاکہ ایم کیوایم ، سندھ اسمال انڈسٹریز کارپوریشن کے مظلوم ملازمین کے ساتھ ہے اور ان کے جائز حقوق کیلئے ہرسطح پر صدائے احتجاج بلند کرتی رہے گی۔

ندیم نصرت نے وزیراعلیٰ سندھ قائم علی شاہ سے مطالبہ کیاکہ سندھ اسمال انڈسٹریز کارپوریشن کی سالانہ گرانٹ فی الفور منظور کی جائے اور ادارے کے ملازمین کو جلدازجلد تنخواہیں اور پنشن ادا کی جائیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top