The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم کے رہنما وسیم اختر نے کراچی یوسی چئیرمین کے عہدے کا حلف اٹھالیا

کراچی: ایم کیوایم کے رہنما وسیم اختر نے کراچی یوسی چئیرمین کے عہدے کا حلف اٹھالیا۔

متحدہ قومی موومنٹ کے رہنما اور نامزد میئر کراچی وسیم اختر نے ضلع شرقی میں حلف اٹھایا، وسیم اختریوسی نو لائنزایریا سے منتخب ہوئےتھے۔

وسیم اختر نے یوسی چئیرمین کے عہدے کا حلف اٹھانے کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ انتخابات کا مرحلہ مکمل ہوگیا ، اور تمام منتخب نمائندے عوام کی خدمت کریں ، بلدیاتی نظام کیلئے اختیارات کی قانونی اور عدالتی جنگ پی ٹی آئی، جماعت اسلامی ، پیپلزپارٹی سب کے ساتھ مل کر لڑیں گے ، ہم سب مل کر شہر کی خدمت کریں گے۔

انکا کہنا تھا کہ کراچی کی عوام نے ایم کیو ایم کو مینڈیٹ دیا ہے اور بھرپور انداز میں کراچی کی عوام کی بلاتفریق خدمت کریں گے ۔ آنے والے دنوں میں تمام لوگوں کو مل کر شہر کی خدمت کرنی ہوگی ، تمام سیاسی جماعتیں سیاست سے بالاتر ہوکر عوامی خدمت کو ترجیح دیں، ابھی بھی اختیارات آئین کے آرٹیکل 147A کے تحت نچلی سطح پر منتقل نہیں کیے گئے ہیں۔

وسیم اختر نے کہا کہ شہر انتہائی مسائل کا شکار ہے ، ہم بزنس کمیونٹی سے بھی تعاون حاصل کریں گے ، شہر کی ترقی کیلئے فنڈنگ اور پروجیکٹ کیلئے بیرون ممالک کا دورہ کرنا پڑا تو وہ بھی کریں گے ، عوام نے اپنا فیصلہ دیدیا ہے اب تمام سیاسی جماعتوں کی ذمہ داری ہے کہ وہ اپنی ذمہ داری پوری کریں ، پہلی ترجیح کراچی میں صفائی مہم ہے اختیارات نہ ملے تو بھی ایم کیو ایم کارکنوں اور دیگر سیاسی جماعتوں سے مل کر شہر میں صفائی مہم چلائیں گی۔

اس سے قبل ڈسٹرکٹ سیشن جج ڈاکٹر شبانہ وحید نے منتخب نمائندوں سے حلف لیا، پی ٹی آئی اور جماعت اسلامی کے امیدواروں نے اعتراض کیا کہ انگریزی کے بجائے اردو میں حلف لیا جائے، جس کی تمام اراکین نے حمایت کی جس کے بعد اردو میں حلف لیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں