The news is by your side.

مہندرا سنگھ دھونی نے ٹی ٹوئنٹی کرکٹ میں نیا ریکارڈ بنا لیا

جوہانسبرگ : بھارتی وکٹ کیپرمہندرا سنگھ دھونی نےٹی ٹوئنٹی کرکٹ میں سری لنکن وکٹ کیپرکمار سنگا کارا کا سب سے زیادہ کیچزکا ریکارڈ توڑ دیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی وکٹ کیپر مہندرا سنگھ دھونی نے ٹی ٹوئنٹی کرکٹ میں سب سے زیادہ کیچز پکڑنے کا ریکارڈ اپنے نام کرلیا۔

مہندرا سنگھ دھونی نے جنوبی افریقہ کے خلاف پہلے ٹی ٹوئنٹی میں وکٹ کے پیچھے 134 واں شکار کرکے سری لنکن وکٹ کیپرکمار سنگا کارا کا 133 کیچز کا ریکارڈ توڑ دیا۔

کمار سنگا کارا کا 254 میچز میں 133 کیچز کا ریکارڈ تھا جسے مہندرا سنگھ دھونی نے 275 میچز میں 134 واں کیچ پکڑ کر ریکارڈ اپنے نام کرلیا۔

خیال رہے کہ سب سے زیادہ کیچز پکڑنے کی فہرست میں مہندرا سنگھ دھونی 134 کیچز کے ساتھ پہلے، کمار سنگا کارا 133 کیچز کے ساتھ دوسرے، دنیش کارتھک 123 کیچز کے ساتھ تیسرے، کامران اکمل چوتھے اور ویسٹ انڈیز کے دنیش رامدین پانچویں نمبر پرموجود ہیں۔

یاد رہے کہ دو روز قبل جوہانسبرگ میں کھیلے جانے والے تین ٹوئنٹی میچوں کی سیریز کے پہلے میچ میں بھارت نے جنوبی افریقہ کو 28 رنز سے شکست دی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں