The news is by your side.

Advertisement

ملتان سلطانز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو شکست دیدی

راولپنڈی: پاکستان سپر لیگ سیزن 5 میں ملتان سلطانز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو 9 وکٹوں سے شکست دیدی۔

ملتان سلطانز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا جو درست ثابت ہوا، بارش کے باعث میچ 9، 9 اوورز تک محدود کیا گیا۔

اسلام آباد یونائیٹڈ نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 91 رنز بنائے جس کے جواب میں ملتان سلطانز کے بلے بازوں نے جارحانہ بیٹنگ کرتے ہوئے صرف ایک وکٹ کے نقصان پر مطلوبہ ہدف حاصل کر لیا۔

ملتان سلطانز کےجیمز ونس61رنزبنا کر نمایاں رہے، معین علی نے 14 اور ذیشان اشرف نے 16 رنز کی باری کھیلی۔اسلام آباد یوناٹیٹڈ کی جانب سے واحد وکٹ کپتان شاداب خان نے حاصل کی۔

قبل ازیں بارش کے باعث ٹاس تاخیر کا شکار ہوا۔ میچ سے قبل گراؤنڈ کو خشک کیا گیا، امپائرز نے پچ کا معائنہ کیا جس کے بعد ٹاس ہوا، میچ کو 9، 9 اوورز تک محدود کر دیا گیا۔

سلطانز کے کپتان شان مسعود کا کہنا ہے کہ ٹیم میں 2 تبدیلیاں کی گئی ہیں، میچ ہمارے لیے اہم ہے۔ یونائیٹڈ کے کپتان شاداب خان کا کہنا ہے کہ کوشش ہوگی غلطیاں نہ دہرائیں، 9 اوورز کا میچ ہے، وکٹ زیادہ تبدیل نہیں ہوگی۔

ان کا کہنا تھا کہ یونائیٹڈ کی ٹیم میں بھی 2 تبدیلیاں کی گئی ہیں۔

اسلام آباد یونائیٹڈ نے گزشتہ روز پشاور زلمی کے ہاتھوں ڈک ورتھ لوئس میتھڈ کے تحت 7 رنز سے شکست کھائی تھی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ نے اب تک 8 میچز کھیلے ہیں جس میں سے 3 میں فتح اور 4 میچز میں شکست کھائی، پوائنٹس ٹیبل پر یونائیٹڈ 7 پوائنٹس کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔

ملتان سلطانز نے اب تک 6 میچز کھیل کر 4 میں فتح اور 1 میں شکست کھائی، پوائنٹس ٹیبل پر سلطانز 8 پوائنٹس کے ساتھ سرفہرست ہیں۔

ملتان سلطانز اسکواڈ

شان مسعود (کپتان)، جیمز وینس، ذیشان اشرف، رلی روسو، خوشدل شاہ، بلاول بھٹی، عمران طاہر، محمد الیاس، محمد عرفان اور سہیل تنویر شامل ہیں۔

اسلام آباد یونائیٹڈ اسکواڈ

شاداب خان (کپتان)، لیوک رونچی، کولن منرو، رضوان حسین، کولن انگرام، آصف علی، فہیم اشرف، ڈیل اسٹین، رومن رئیس، ظفر گوہر اور عاکف جاوید شامل ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں