The news is by your side.

Advertisement

مفتاح اسماعیل نے جنرل سیکریٹری سندھ کے عہدے سے استعفی دے دیا

کراچی : مفتاح اسماعیل نے مسلم لیگ ن کارساز ہاؤس میں ہنگامہ آرائی اور پوسٹرز پھاڑنے والوں کے خلاف کارروائی نہ ہونے پر دلبرداشتہ ہوکر جنرل سیکریٹری سندھ کے عہدے سے استعفی دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق مفتاح اسماعیل نے جنرل سیکریٹری سندھ کے عہدے سے استعفی دے دیا ، ذرائع کا کہنا ہے کہ ہنگامہ آرائی اور پوسٹرز پھاڑنے والوں کے خلاف کارروائی نہ ہونے پر دلبرداشتہ ہوکر انھوں نے استعفی دیا۔

مفتاح اسماعیل نے استعفیٰ کی کاپی میاں نواز شریف اور شہباز شریف سمیت ہنگامہ آرائی پر بنائی گئی کمیٹی کے سربراہ احسن اقبال کو بھی بھجوادی ہے۔

شہباز شریف نے مسلم لیگ ن کارساز ہائوس میں کارکنوں کی ہنگامہ آرائی پر کمیٹی تشکیل دی تھی اور کمیٹی نے ہنگامہ آرائی کرنے والوں کو شوکاذ نوٹس جاری کرکے تین روز میں جواب طلب کیا تھا تاہ، ہنگامہ آرائی اور پوسٹرز پھاڑنے والوں کے خلاف کارروائی نہ ہونے پر دلبرداشتہ ہوکر مفتاح اسماعیل نے استعفی دے دیا ، ذر

دوسری جانب مسلم لیگ ن کے رکن قومی اسمبلی کھیل داس کوہستانی نے مفتاح اسماعیل کے پارٹی عہدے سے مستعفی ہونے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ سندھ کے تنظیمی امور اور مسلم لیگ ہائوس پر حملے کے خلاف کارروائی نہ ہونے پر مفتاح اسماعیل نے فیصلہ کیا ہے۔

کھیل داس کوہستانی کا کہنا تھا کہ مفتاح اسماعیل شہباز شریف کے درہ کراچی پر موجود ہوں گے اور پارٹی بیانیے سمیت نواز شریف کے ساتھ کھڑے ہیں تاہم شہباز شریف کے دورہ کراچی میں معاملے کو حل کرلیا جائے گا۔

مسلم لیگ ن کے رکن قومی اسمبلی نے کہا سندھ کی مقامی قیادت ،پارٹی کو فعال اور متحرک کرنے کے حوالے سے جلد اہم فیصلے متوقع ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں