اسد قصوروار ہیں، آزمائشی طور پر تین ماہ تک نان نفقہ دیں گے، مفتی نعم veena-malik
The news is by your side.

Advertisement

اسد قصوروار ہیں، وینا کو 3 ماہ تک نفقہ دیں گے، مفتی نعیم

کراچی : جامعہ بنوریہ کے مہتمم مفتی نعیم نے وینا ملک اور اسد خٹک کے درمیان صلح کرواتے ہوئے اسد خٹک کو تین ماہ کا وقت دیا ہے اس دوران اسد خٹک وینا ملک کو ماہانہ اخراجات دینے کے پابند ہوں گے۔

جامعہ بنوریہ میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے مفتی نعیم نے بتایا کہ دونوں کی تفصیلی بات سنی ہے اوراس نتیجے پر پہنچا ہوں کہ سارے معاملے میں اسد خٹک قصور وار ہیں کیوں کہ انہوں نے بنیادی حق نان نفقہ ادا نہیں کیا اس لیے طے پایا ہے کہ ابتدائی طور پر اسد خٹک تین ماہ تک وینا ملک اور بچوں کا نان نفقہ دیں گےاور یہ خرچہ وہ جامعہ بنوریہ میں جمع کرائیں گے ۔

اسی سے متعلق : داکارہ وینا ملک نے اپنے شوہر اسد خٹک سے خلع لے لی

اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور کے اینکرز وسیم بادامی نے اپنے پروگرام میں وینا ملک اور اسد خٹک کو مدعو کر کے مسئلہ حل کرنا چاہا جس کے لیے پروگرام میں ممتاز عالم دین طارق جمیل کو بھی ٹیلی فون پر لیا گیا جنہوں نے دونوں کے درمیان صلح کروادی تھی تاہم بعد میں خبریں آئیں کہ معاملہ پھر کھٹائی میں پڑ گیا ہے۔

یہ پڑھیں : اسد خٹک نے ویناملک سے معافی مانگ کر صلح کرلی

گو کہ ممتاز عالم دین مفتی نعیم نے دونوں کے درمیان ایک بار پھر مشروط صلح تو کروا دی ہے لیکن دیکھنا یہ ہے کہ آیا اسد خٹک اپنے مزاج میں تبدیلی کے ساتھ تین ماہ تک نان نفقہ باقاعدگی سے دیں گے؟ اور کیا وینا ملک کا یہ فیصلہ حتمی ہے یا پھر کوئی نیایو ٹرن لیا جائے گا؟

یہ بھی پڑھیں : خلع کا فیصلہ عدالت ہی کرے گی، وینا ملک نے یو ٹرن لے لیا

وینا ملک اور اسد ملک کی بہ ظاہر خوشگوار ازدواجی زندگی میں اچانک آنے والا بھونچال اس وقت منظرِ عام پر آیا جب وینا ملک کے وکیل نے جوڑے کے درمیان خلع کی خبر میڈٍیا کو دی جس کے بعد یہ معاملہ زبان زد عام ہو گیا تاہم وینا ملک کے قریبی دوستوں اور حلقہ احباب نے اس پر حیرت کا اظہار کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں