The news is by your side.

Advertisement

محمد عامر کے مداحوں کے لیے خوشخبری

اسلام آباد : دورہ انگلینڈ کے لیے منتخب فاسٹ بولر محمد عامر کے لیے ویزہ مشکلات ختم ہو گئیں،18 جون کو ٹیم کے ہمراہ برطانیہ جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق دورہ انگلینڈ کے لیے 17 رکنی ٹیم کا حصہ بننے والے نوجوان فاسٹ بولر کو ویزہ کے حصول میں کچھ رکاٹیں حائل تھیں،جو کہ دور کر لی گئی ہیں،محمد عامر ٹیم کے ہمراہ 18 جون کو روانہ ہوں گے۔

واضح رہے پاکستان اور انگلینڈکےدرمیان 4ٹیسٹ،5ون ڈیز اور ایک ٹی20 پرمشتمل سیریز14 جولائی سےشروع ہوگی،جس کے لیے پاکستان کرکٹ ٹیم 18جون کو انگلینڈ روانہ ہوگی، سیریز سے پہلےقومی ٹیم کا ساؤتھمپٹن میں ٹریننگ کیمپ بھی لگے گا۔

یاد رہے فاسٹ بولر محمد عامر بال فکسنگ کیس میں پابندی لگی تھی،جس کی سزا پوری کرنے کے بعد وہ ٹیم کا حصہ بنے ہیں، تاہم میچ فکسنگ الزام کے باعث انہیں ویزہ کے حصوم میں کچھ مشکلات پیش آرہی تھیں۔

LOOGO PCB

دوسری جانب پانچ سال قبل اسپاٹ فکسنگ اسکینڈل کے باعث پاکستان کرکٹ بورڈ نے کھلاڑیوں سے کہا گیا ہے کہ دہ غیر ضروری لوگوں سے ملنے سے گریز کریں اور دورے میں اپنی فیملیز کو ساتھ نہیں لے جاسکیں گے۔

MISBAH FAMILY

یاد رہے موجودہ دورہ انگلینڈ دو ماہ کا ہے،جس کے دوران کئی کھلاڑی اپنی فیملیز کا ہمراہ رکھنا چاہ رہے تھے،تاہم پاکستاب کرکٹ بورڈ کی واضع ہدایت کے باعث کوئی کھلاڑی اپنی فیملی ساتھ نہیں لے جا سکے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں