The news is by your side.

Advertisement

محمد بن سلمان آئندہ سال کے آغاز پر پاکستان کا دورہ کریں گے

اسلام آباد: وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ سعودی عرب کے ولی عہد محمد بن سلمان اور دبئی کے حکمران آئندہ سال پاکستان کا دورہ کریں گے۔

ریڈیو پاکستان کی رپورٹ کے مطابق وفاقی وزیر نے کابینہ اجلاس کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ سعودی شہزادہ محمد بن سلمان اور متحدہ عرب امارات کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلطان النہیان آئندہ سال کے اوائل میں پاکستان کا دورہ کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت کی جانب سے دی جانے والی دعوت انہوں نے قبول کرلی اور اب متحدہ عرب امارات اور سعودی عرب کے ولی عہد بالترتیب اگلے ماہ اور فروری میں پاکستان کا دورہ کریں گے۔

وفاقی وزیر اطلاعات کا مزید کہنا تھا کہ وزیراعظم نے وزرا کو ہدایت کی کہ وہ اپنے غیر ملکی دوروں کو محدود کریں جبکہ کابینہ کے اجلاس میں ادویات کی بڑھتی قیمتوں پر بھی غور کیا گیا۔

مزید پڑھیں: وزیر اعظم کی تمام وزارتوں کو10 فیصد اخراجات کم کرنے کی ہدایت

سعودی عرب کی جانب سے ملنے والے سرمایہ کاری پیکج پر فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ ’ملکی تاریخ کی سب سے بڑی غیرملکی سرمایہ کاری ہونے جارہی ہے جس کا مسودہ جلد تیار کرلیا جائے گا‘۔

وزیر اطلاعات نے کہا کہ ٹیکس پالیسی میں بہتری کے لئے ورلڈ بینک سے مدد لی جائے گی، فنانس منسٹری انڈسٹری کی بہتری کے لئے کام جاری رکھے ہوئے ہے، پاکستان کی سب سے بڑی فارن پالیسی سائن ہونےجارہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں