The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ کا برا وقت گزر گیا، عمران خان کا برا وقت شروع ہو چکا: محمد زبیر

لاہور: پاکستان مسلم لیگ ن کے رہنما محمد زبیر عمر نے کہا ہے کہ مسلم لیگ ن کا برا وقت گزر گیا ہے، اور اچھا وقت آنے والا ہے، لیکن عمران خان کا برا وقت شروع ہو چکا۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں بات کرتے ہوئے محمد زبیر نے کہا کہ انھوں نے نواز شریف کو اتنا پُر جوش کبھی نہیں دیکھا، مسلم لیگ ن کی قیادت نے مشکل وقت گزار لیا ہے۔

محمد زبیر کا کہنا تھا ‘نواز شریف ہائی اسپرٹ میں ہیں، پہلے کبھی انھیں ایسا نہیں دیکھا، ہمارا اچھا وقت آ گیا، عمران خان کا برا وقت شروع ہو چکا۔

محمد زبیر نے یہ دعویٰ قائد ن لیگ سے لندن میں ملاقات کے بعد کیا ہے، انھوں نے کہا کہ پی ٹی آئی والوں کے لیے یہ اچھی خبر نہیں، ان کا برا وقت شروع ہو گیا ہے۔

مجھے یقین ہے اب حکومت سے ہاتھ اٹھا لیا گیا ہے: نواز شریف

انھوں نے کہا نواز شریف سے میری ملاقات اچھی رہی، نواز شریف سیاست کا محور ہیں، وہ بہت جلد مستقبل قریب میں وطن واپس آئیں گے، لندن میں ان کا احتجاج ہو رہا ہے۔

کاشف عباسی نے محمد زبیر سے سوال کیا کہ نواز شریف سے ملاقات کے بعد اب بتائیں کہ پارٹی کی قیادت کون کرے گا؟ انھوں نے کہا میں آپ کو کوئی ہیڈ لائن نہیں دوں گا، قیادت کون کرے گا، یہ پارٹی قیادت کا اپنا فیصلہ ہوتا ہے، مسلم لیگ ن میں سارے بہترین لیڈرز ہیں۔

نواز شریف کی صحت سے متعلق رپورٹس پر انھوں نے کہا کہ عدالت نواز شریف کی صحت کی رپورٹ جب بھی مانگے گی تو ہم فراہم کر دیں گے، صحت کسی کا بھی ذاتی معاملہ ہوتا ہے، اس پر کھل کر بات نہیں کر سکتا، طبی طور پر جب بھی ضرورت ہوگی نواز شریف سرجری کرا لیں گے۔

محمد زبیر نے بیان حلفی سے متعلق کہا بیان حلفی پر کہیں بھی دستخط ہوئے تھے اس سے فرق نہیں پڑتا، ہمارے لیے یہ اہم ہے کہ ثاقب نثار پر الزامات لگے تو وہ وضاحت کریں، اور بیان حلفی پر جہاں بھی دستخط ہوئے ہوں الزامات کی تحقیقات ہونی چاہیئں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں