The news is by your side.

Advertisement

بھونگ: مندر پر حملہ، ملوث افراد کے خلاف کارروائی کا اعلان

بھونگ: وزیراعظم کے معاونِ خصوصی نے پنجاب کے ضلع رحیم یار خان کے علاقے صادق آباد میں مندر پر ہونے والے حملے میں ملوث افراد کے خلاف کارروائی کرنے کا اعلان کردیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پنجاب کے علاقے صادق آباد کے نواحی شہر بھونگ میں دو گروپوں کے درمیان ہونے والا جھگڑا مذہبی رنگ اختیار کرگیا، جس کے بعد مشتعل افراد نے علاقے میں قائم قدیم مندر پر حملہ کیا اور اُسے نذر آتش کردیا۔

پولیس حکام کے مطابق جھگڑےکے باعث ایم فائیو موٹر وے کو بھی بندکردیا گیا جبکہ امن و امان کو قابو کرنے کے لیے مختلف تھانوں کی نفری  اور رینجرز کو جائے وقوعہ بھیج دیا گیا ہے۔

وزیراعظم کے معاونِ خصوصی برائے مذہبی ہم آہنگی علامہ طاہر اشرفی نے واقعے کے حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر بیان جاری کیا۔

انہوں نے بتایا کہ رحيم يارخان انتظاميہ سے بات ہوئی ہے،فتنہ فساد پھيلانےوالوں كو کسی صورت معاف نہیں كيا جائےگا،بھونگ شہر میں ہونے والے حملے کی تحقیقات جاری ہیں، مندرپرحملہ كرنے والے جلد قانون كے شكنجے ميں ہوں گے۔

علاوہ ازیں وزیراعظم کے معاونِ خصوصی برائے سیاسی روابط شہباز گل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر شیئر ہونے والی ویڈیو کو ری ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا کہ ’وزیراعظم کے دفتر نے اس واقعے کا نوٹس لے کر ضلعی انتظامیہ کو معاملے کی تفتیش اور ملزمان کے خلاف سخت کارروائی کی ہدایت کی ہے۔‘

Comments

یہ بھی پڑھیں