The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس ، مراد سعید کا پنشنرز کے لئے بڑا اعلان

اسلام آباد : وزیر مواصلات مراد سعید نے پاکستان پوسٹ کے 13لاکھ پنشنرز کو ان کی پنشن گھرکی دہلیز تک پہنچانے کا اعلان کرتے ہوئے کہا بزرگوں کو پنشن کی وصولی کیلئےخطرے میں نہیں ڈالیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پوسٹ نے ضعیف شہریوں کو کرونا وائرس سے محفوظ رکھنےکیلئے اہم اقدام کرتے ہوئے 13لاکھ پنشنرز کو واجبات گھروں کی دہلیز تک پہنچانے کا فیصلہ کرلیا ہے۔

مراد سعید کا کہنا ہے کہ بڑی عمر کے لوگوں کےلئےکوروناوائرس نہایت مہلک ہے، بزرگوں کو پنشن کی وصولی کیلئےخطرے میں نہیں ڈالیں گے۔

وفاقی وزیر نے مزید کہا کہ 13 لاکھ پنشنرز کو ان کی پنشن گھرکی دہلیزتک پہنچائیں گے، پنشن کی تقسیم کیلئےتمام انتظامات مکمل کرلئے ہیں۔

خیال رہے پاکستان میں کرونا وائرس کے کیسز کی تعداد 458 ہو گئی ہے، وائرس سے مجموعی طور پر 3 افراد جاں بحق جب کہ 5 مریض صحت یاب ہو چکے ہیں۔

خیبرپختونخواہ میں دوہلاکت ہوئی جبکہ آج کراچی کے نجی اسپتال میں ایک مریض دم توڑگیا، کراچی میں انتقال کرنے جانے والے مریض کی کوئی ٹریول ہسٹری نہیں تھیں، اس کی عمر ستتر سال تھی۔

پنجاب میں کروناوائرس کے مریضوں کی تعداد اٹھہتر، بلوچستان میں اکیاسی ، کے پی میں تئیس اور اسلام آباد میں سات ہوگئی ہے جبکہ گلگت بلتستان میں بارہ اور آزاد کشمیرمیں ایک مریض قرنطینہ میں زیرعلاج ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں