The news is by your side.

Advertisement

سندھ کو پیپلز پارٹی سے آزاد کرائیں گے: مراد سعید

اسلام آباد : وفاقی وزیر پوسٹل اینڈ سروسز مراد سعید نے پی پی چیئرمین بلاول بھٹو کی گفتگو پر ردِ عمل ظاہر کرتے ہوئے اعلان کیا ہے کہ سندھ کو پیپلز پارٹی سے آزاد کرایا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر مراد سعید نے کہا ہے کہ سندھ میں مداخلت نہیں کریں گے بلکہ پیپلز پارٹی سے اسے آزاد کرائیں گے، بلاول بھٹو سندھ کو ذاتی جاگیر سمجھنا چھوڑ دیں۔

وفاقی وزیر مراد سعید کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم نے ہر کرپٹ شخص کو کٹہرے میں لانے کا عزم کر رکھا ہے، کراچی سے تھر تک عوام بنیادی سہولتوں کے لیے سسک رہے ہیں۔

انھوں نے کہا ’بلاول جان لیں سندھ کو ان کے چنگل سے آزاد کروائیں گے، کیسے سوچ لیا کہ آپ سندھ کے عوام پر جبر کریں اور کوئی آپ کا ہاتھ نہ پکڑے۔‘

یہ بھی پڑھیں:  ہم صرف ٹویٹ نہیں کرتے کام بھی کرتے ہیں: بلاول بھٹو زرداری

مراد سعید کا کہنا تھا کہ وہ دور گزر چکا ہے جب آپ لاہور کے شریفوں سے مک مکا کر کے لوٹ مار کیا کرتے تھے، سندھ کے عوام پر ایسا ظلم ڈھایا گیا کہ کئی نسلیں تک غربت کی دلدل میں دھنس گئی ہیں۔

وفاقی وزیر نے مزید کہا کہ چاہے آپ کے دماغ پر سندھ کارڈ کھیلنے کا خبط سوار ہو، تاہم پھر بھی رعایت نہیں ملے گی، بچنے کا ایک طریقہ ہے کہ ابا جی کو لوٹی دولت واپس کرنے پر رضامند کریں۔

خیال رہے کہ آج کرچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بلاول بھٹو نے کہا ’حکومت کو مشورہ دیتا ہوں ہوش کے ناخن لے، ہم صرف ٹویٹ نہیں کرتے کام بھی کرتے ہیں، غیر جمہوری اقدام اٹھائیں گے تو آپ کا حال بھی مشرف جیسا ہوگا۔‘

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں