The news is by your side.

Advertisement

وفاقی وزیرمواصلات مراد سعید کارکردگی میں سب پربازی لے گئے

اسلام آباد : وزیر مواصلات مراد سعید نے کارکردگی میں سب ورزا کو پیچھے چھوڑ دیا ، وفاقی وزیر منصوبہ بندی اسد عمرنے دوسری اور ثانیہ نشتر کی تیسری پوزیشن حاصل کی ۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی کابینہ کیلئے جزا اور سزا کی پالیسی کے تحت بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنےوالی 10وفاقی وزارتوں میں تعریفی اسناد تقسیم کرنے کی تقریب کا انعقاد کیا گیا ،وزیراعظم عمران خان تقریب میں شریک ہوئے۔

وزیر مواصلات مراد سعید کارکردگی میں سب سے آگے رہے جبکہ کارکردگی کی بنیاد پر وفاقی وزیر منصوبہ بندی اسد عمر کا دوسرا نمبر، ثانیہ نشتر کا تیسرا نمبر رہا۔

وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے چوتھی ، وزیر انسانی حقوق ڈاکٹر شیریں مزاری کا پانچویں ، وفاقی وزیر خسرو بختیار نے چھٹی اور معاون خصوصی برائے قومی سلامتی ڈاکٹر معید یوسف نے ساتویں پوزیشن حاصل کی۔

عبدلرزاق داؤد، وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید اور فخر امام کو بھی بہترین کارکردگی پرسرٹیفکیٹ دیا گیا، ذرائع کا کہنا ہے کہ شاندارکارکردگی دکھانے والی وزارتوں کے ملازمین کو بھی اضافی الاؤنس دیا جائے گا۔

وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹ پر کابینہ کی10وزارتوں کو بہترین کارکردگی پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا ہم اس بار جگہ نہ بناسکے، کارکردگی پراجیکٹس پرکارکردگی جانچی جاتی ہےجووزارت وزیراعظم آفس کودیتی ہے ، میں نے کچھ منصوبوں میں ردوبدل کیا جو اگلی بار زیادہ سود مند ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں