The news is by your side.

Advertisement

زوم کال پر معمر شخص کا بیٹے کے ہاتھوں سفا کانہ قتل

نیو یارک : امریکہ میں بیٹے نے باپ کو چھریوں کے پے درپے  وار سے قتل کردیا، گرفتار ملزم کا کہنا ہے کہ اس کے باپ نے اسلحہ کے زور پر اسے زیادتی کا نشانہ بنایا تھا۔

شیفلوک کاؤنٹی پولیس نے اپنے باپ کے قتل میں ملوث ملزم کو گرفتار کیا ہے، بیٹے نے72 سالہ باپ پر بندوق کے زور پر زیادتی کرنے کا نشانہ بنانے کا الزام لگایا ہے، بیٹے نے ایک اور الزام عائد کیا ہے کہ اس کے باپ نے اس دوران چھری سے اس کا ہاتھ بھی کاٹا تھا لیکن پولیس کو ہاتھ پر کوئی نشان نہیں ملا۔

لانگ آئی لینڈ کے رہائشی ایک شخص کو اس کے بیٹے نے چھری کے وار کر کے موت کے گھاٹ اتار دیا، واردات کے وقت مقتول زوم پر ویڈیو چیٹ کررہا تھا، اس دوران بیٹے نے چھری سے حملہ کیا تو وہ منظر سب نے دیکھ لیا، اور واقعے کی بروقت اطلاع پولیس کو 911پر دے دی گئی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ اس کو مبینہ طور پر تقریبا 15 سے 20 منٹ کی تاخیر ہوئی تھی کیونکہ چیٹ کے شرکاء کو ملزم کے گھر کا صحیح پتہ نہیں معلوم تھا۔ پولیس کے مطابق ملزم حملے کے بعد کھڑکی سے بھاگ گیا لیکن ایک گھنٹہ بعد اسے کیچام ایونیو اور سیڈر اسٹریٹ کے علاقے سے گرفتار کرلیا گیا۔

ڈسٹرکٹ اٹارنی کے مطابق ملزم اسکلی پاورز نے مبینہ طور پر پولیس کے سامنے یہ اعتراف کیا کہ اس نے اپنےباپ  پر چھری کے لگ بھگ 15وار کیے اور اس وقت تک مارتا رہا جب تک اسے یقین نہیں ہوگیا کہ وہ مرچکا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ اس خوفناک قتل کی تحقیقات ابھی بھی جاری ہے لیکن یقین ہے کہ ہم متاثرہ لوگوں کو انصاف فراہم کریں گے۔ اگر ملزم پرجرم ثابت ہوتا ہے تو اسے زیادہ سے زیادہ 25 سال قید کی عمر قید کی سزا کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں