The news is by your side.

Advertisement

صفائی مہم کے بعد روزانہ 14 ہزار ٹن کچرا اٹھایا جا رہا ہے: مرتضیٰ وہاب

کراچی: مشیر سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب کا کہنا ہے صفائی مہم سے پہلے کراچی سے روز 11 ہزار ٹن کچرا اٹھایا جا رہا تھا، مہم کے بعد روز 14 ہزار ٹن کچرا اٹھایا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مشیر سندھ حکومت مرتضیٰ وہاب کا کہنا ہے کہ لوگوں کے تعاون سے کچرے کو صاف کر سکتے ہیں۔ ایک بار صفائی ہوجائے پھر روزمرہ کی صفائی کا خیال رکھا جائے گا، پیپلز پارٹی میدان میں اتر چکی ہے سارےکام کیے جائیں گے۔

مرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم عمران خان نے کراچی سے 162 ارب کا وعدہ کیا تھا، وعدہ وفا کیا ہوتا تو کراچی کے مسائل نہ ہوتے۔ کراچی کے 3 اسپتال وفاقی حکومت کو منتقل کیے گئے۔

انہوں نے کہا کہ مہم سے پہلے کراچی سے روز 11 ہزار ٹن کچرا اٹھایا جا رہا تھا، مہم کے بعد روز 14 ہزار ٹن کچرا اٹھایا جا رہا ہے۔ اپوزیشن کے پاس کوئی قانونی مینڈینٹ نہیں ہے۔ اپوزیشن ناکامی کا اعتراف کرے۔

مرتضیٰ وہاب نے کہا کہ لیاری میں ناقص صفائی ستھرائی پر بلاول بھٹو نے نوٹس لیا ہے۔ بلاول بھٹو نے لیاری میں صفائی پر رپورٹ طلب کی ہے۔ بلاول بھٹو کی ہدایت پر لیاری آیا ہوں۔ لیاری میں صفائی پر لاڑکانہ جا کر بلاول بھٹو کو رپورٹ دوں گا۔

انہوں نےمزید کہا کہ لیاری میں صفائی ستھرائی سے متعلق بہت کچھ کرنا باقی ہے، لیاری بلاول بھٹو اور پیپلز پارٹی کا گڑھ تھا، ہے اور رہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں