The news is by your side.

Advertisement

آر ایس ایس اور شیوسینا کے غنڈوں کو کشمیر بھیجا جارہا ہے، مشعال ملک

لاہور: حریت رہنما یاسین ملک اہلیہ مشعال ملک نے کہا ہے کہ آر ایس ایس اور شیوسینا کے غنڈوں کو کشمیر بھیجا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے ایوان صنعت و تجارت لاہور میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ تاریخ میں لکھا جائے گا کہ نہتی قوم نے ظالم اور قابض فوج کا مقابلہ کیا۔

مشعال ملک نے کہا کہ کشمیر میں غیر مسلح لوگوں پر نفرت اور درندگی مسلط ہے، 70 سال سے نسلیں شہید ہورہی ہیں، پاکستانی قوم کے اتحاد تک جنگ نہیں جیتی جاسکتی۔

انہوں نے کہا کہ میرے شوہر تہاڑ جیل کے ڈیتھ سیل میں قید ہیں، یاسین ملک کو مسلسل زہر دیا جارہا ہے، بھارت کشمیری قیادت کو ختم کرنے کے پلان پر عمل پیرا ہے۔

مشعال ملک نے کہا کہ 2015 میں بھی بھارتی حکومت کا پلان تھا کہ مقبوضہ کشمیر سے آرٹیکل 370 کو ہٹایا جائے، مودی کی حکومت کو بزنس مین سپورٹ کررہے ہیں وہ کشمیر میں لوگوں کو ختم کرکے فائیو اسٹارز ہوٹل بنانا چاہتے ہیں۔

مزید پڑھیں: کشمیر کے وارث ہم ہیں، کشمیر ہمارا ہے، مشعال ملک

حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ نے کہا کہ کشمیر ہمارا ہے وہاں کیسے کوئی جائیداد خرید سکتا ہے، آزاد کشمیر چلے جائیں وہاں کوئی پاکستانی جائیداد نہیں خرید سکتا ہے۔

مشعال ملک نے کہا کہ بھارت میں ابھی تک کوئی نہیں اٹھا ہے جو ہندوستان کو مودی جیسے وحشی آدمی سے بچاسکے جو ہندوستان کو تو ڈبو ہی رہا ہے ساتھ ہی کشمیری عوام کے خون کا پیاسہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ مودی سرکار قبضہ مافیا ہے ان کو کشمیر میں زمین چاہئے تاکہ وہاں قبضہ کرسکیں، بھارت کی کوشش ہوتی ہے کہ ہم اپنے حق کو چھوڑ دیں، کشمیر میں جاری جنگ جذبے کی ہے، مودی سرکار کشمیریوں کے جذبے کو نہیں توڑ سکتی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں