site
stats
پاکستان

کشمیر اور پاکستان کے گہرے رشتے کو کوئی جدا نہیں کر سکتا، مشعال ملک

اسلام آباد : حریت رہنماء یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے کہا ہے کہ کشمیر پاکستان کی دفاعی لائن ہے، کشمیر اور پاکستان کے گہرے رشتے کو کوئی جدا نہیں کر سکتا۔

اسلام آباد کے ماڈل کالج برائے طالبات میں کشمیریوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کیلئے منعقدہ تقریب سے خطاب میں مشعال ملک کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں نوجوان لڑکیاں آزادی کیلئے جنگ لڑرہی ہیں جبکہ کشمیری حق خودارادیت کے حصول کیلئے قربانیاں دے رہیں ہیں، پوری قوم کو مل کر کشمیریوں کا ساتھ دینا ہوگا۔

مشعال ملک کا کہنا تھا کہ ہندوستان کا مقصد صرف کشمیریوں کی بربادی ہے، مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم بند نہ ہوئے تو پاکستان کی طرف بہنے والے دریاؤں میں پانی کی جگہ خون بہے گا۔

انھوں نے کہا کہ مودی کی پاکستان کے ساتھ نفرت کی جھلک مقبوضہ کشمیر میں نظر آتی ہے، ہندوستان سی پیک سمیت دیگر منصوبوں کے خلاف ساز ش کر رہا ہے۔

انکا مزید کہنا تھا کہ نوجوانوں کی قیادت میں چلنے والی تحریک آزادی کشمیر میں طلباء فعال کردار ادا کر رہے ہیں، معصوم کشمیری بچیوں کو پیلٹ گنز سے معذور کیا جا رہا ہے، طالبات کشمیریوں پر بھارتی مظالم سے متعلق اقوام متحدہ کوخطوط لکھیں۔


مزید پڑھیں : اقوام متحدہ روہنگیا مسلمانوں، کشمیریوں اور فلسطینیوں پر مظالم فوری بند کرائے، مشال ملک


اس سے قبل مشعال ملک نے مقبوضہ کشمیر، فلسطین اور برما میں انسانیت سوز مظالم پر اظہار تشویش کرتے ہوئے اقوام متحدہ نے روہنگیا مسلمانوں، فلسطینیوں اور کشمیریوں پر مظالم فوری بند کرانے کا مطالبہ کیا تھا ۔

خط میں کہا گیا تھا کہ مقبوضہ کشمیر کے رہنے والوں سے بنیادی حقوق چھین لئے گئے ہیں، یواین مقبوضہ کشمیر میں جاری انسانیت سوز مظالم کانوٹس لے ، 3 سال سے میری اور بیٹی کی یاسین ملک سے ملاقات نہیں ہو ئی ، بھارتی ہائی کمیشن شوہر کے پاس جانے کیلئے ویزہ جاری نہیں کررہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top