The news is by your side.

Advertisement

کشمیر میں بھارتی تسلط کا سورج جلد غروب ہونے والا ہے، مشعال ملک

اسلام آباد: حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک کا کہنا ہے کہ بھارتی جبر کشمیریوں کے حوصلے نہیں پست کرسکا، کشمیرمیں بھارتی تسلط کا سورج جلدغروب ہونے والا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مشعال ملک نے اسپورٹس کمپلیکس میں گیمزگالہ فیملی فیسٹیول سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کشمیریوں سے اظہار یکجہتی پر مسیحی برادری کی مشکور ہوں، مسیحی برداری نے ہمیشہ کشمیریوں کا بھرپور ساتھ دیا۔

مشعال ملک نے کہا کہ مودی سرکارنے اقلیتوں کی زندگی اجیرن کر دی ہے، مسیحی برادری مودی کی بربریت کا شکار بن رہی ہے، بھارتی جبر کشمیریوں کے حوصلے نہیں پست کرسکا۔

حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ نے کہا کہ کشمیرمیں بھارتی تسلط کا سورج جلدغروب ہونے والا ہے، کشمیریوں کا جذبہ حریت تناور درخت بن چکا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان میں اقلیتوں کو مکمل مذہبی آزادی حاصل ہے۔

دنیا بھر میں کشمیری آج حق خودارادیت منارہے ہیں

مقبوضہ کشمیر میں سخت کرفیو کے باوجود شہریوں کے حوصلے پست نہ ہوئے، دنیا بھر میں بھارتی درندگی اور ریاستی دہشت گردی کے خلاف آج کشمیری حق خودارادیت منا رہے ہیں۔

پاکستان سمیت دنیا بھر میں شہری کشمیروں کے حق کے لیے سڑکوں پر نکل آئے ہیں۔ پانچ جنوری انیس سو انچاس کو اقوام متحدہ میں ریاست جموں و کشمیر میں پاکستان اور بھارت میں شامل ہونے کے لیے رائے شماری کروانے کے لیے متفقہ قرارداد پاس کی گئی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں