The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف مدتِ ملازمت میں توسیع نہیں لیں گے، مشاہد اللہ

لاہور : پاکستان مسلم لیگ (ن) کے سیکرٹری اطلاعات سینیٹر مشاہد اللہ خان نے کہا ہے کہ جنرل راحیل شریف اپنے اعلان کے مطابق مدتِ ملازمت میں توسیع نہیں لیں گے وہ شیخ رشید یا عمران خان نہیں کہ اپنی کہی ہوئی بات پر یو ٹرن لے لیں۔

لاہور پریس کلب میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مسلم لیگ (ن) کے سیکرٹری اطلاعات سینیٹر مشاہد اللہ خان نے کہا ہے کہ آرمی چیف شیخ رشید یا عمران خان نہیں کہ اپنی کہی بات سے پھر جائیں جنرل راحیل شریف اپنے اعلان کے مطابق اپنی مدت ملازمت میں توسیع نہیں لیں گے۔

سینٹر مشاہد اللہ خان کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت کے خلاف دھرنا سیاست درحقیقت پاک چائنا اقتصادی راہدری منصوبے کو سبوتاژ کرنا ہے تا ہم حکومت دھرنوں کو قطع نظر کرتے ہوئے تعمیراتی کام کرانے میں مشغول ہیں اور پاک چین اقتصادی راہداری کے بڑے حصے پر کام مکمل کرچکی ہے۔

ایک سوال کے جواب میں اُن کا کہنا تھا کہ قومی سلامتی سے متعلق خبر کی اشاعت کی تحقیقات کے لیے جسٹس (ر) عامر رضا کی زیرقیادت قائم ہونے والا کمیشن نہایت مناسب ہے تاہم جسٹس (ر) رضا پر ہونے والی تنقید سے وہ اس زمہ داری سے سبکدوش ہونے کے بارے میں سوچ رہے ہیں۔

پانامہ لیکس پر بات کرتے ہوئے سینیٹر مشاہد اللہ نے کہا کہ سپریم کورٹ کے سامنے شواہد اور ثبوتوں کے ٹرک بھر کے پیش کرنے والے اب خاموش ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں