site
stats
عالمی خبریں

ورجینیا: پاکستانی خاندان کے اپارٹمنٹ پرشرپسندوں کا دھاوا، توڑ پھوڑ

ورجینیا : امریکی ریاست ورجینیا میں پاکستانی خاندان کے اپارٹمنٹ میں شرپسندوں کی توڑپھوڑ کی، دیواروں پر مسلمان اور اسلام مخالف نعرے لکھ دیئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی مسلمان مخالف پالیسیاں رنگ دکھانے لگیں، ورجینیا میں پاکستانی خاندان کے اپارٹمنٹ پر شرپسندوں نے دھاوا بول دیا، شرپسندوں نے پاکستانی خاندان کے اپارٹمنٹ میں توڑپھوڑ کی،قرآن پاک کی بیحرمتی کی اور دیواروں پرمسلمان مخالف نعرے لکھے۔

vergenia-post

 

شرپسند پاکستانی نژاد خاندان کے پاسپورٹ اور گرین کارڈز بھی ساتھ لے گئے، حملے کے وقت اپارٹمنٹ کے رہائشی شعیب اہل خانہ کے ہمراہ نیویارک میں تھے۔

امریکی میڈیا کے مطابق پولیس نے واقعے کی تحقیقات شروع کردی ہیں۔

us


مزید پڑھیں  :  امریکا میں مسلمانوں کے لئے صورتحال پیچیدہ


خیال رہے کہ ٹرمپ کی جیت سے امریکہ میں مسلمانوں پر حملوں میں خطرناک حد تک اضافہ ہوگیا ہے، ان واقعات میں مسلمان خواتین کو ہراساں کرنے، حجاب اتروانے کی کوشش جیسے واقعات بھی شامل ہیں، اس کے علاوہ دھمکیوں اور گالی گلوچ کا سامنا بھی کرنا پڑرہا ہے۔

اضح رہے کہ امریکا کے نو منتخب صدر ماضی میں مسلمانوں کے بارے میں سخت بیانات دے چکے ہیں جو کہ تنازعات کا باعث بھی بنیں،2015 میں انہوں نے امریکا میں مسلمانوں کے داخلے پر مکمل پابندی اور امریکا میں رہائش پذیر مسلمانوں کی جانچ پڑتال سخت کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔

ڈونلڈ ٹرمپ امریکہ میں موجود تمام مساجد کو بند کرنے اور سیکورٹی کی خاطر تمام مسلمانوں کا ڈیٹا بیس اکھٹا کرنے کا بھی بیان دے چکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top