site
stats
سندھ

مصطفیٰ کمال کی شہنشاہ نقوی سے ملاقات، ملین مارچ میں شرکت کی دعوت

کراچی : چیئرمین پاک سرزمین پارٹی سید مصطفی کمال نے کہا ہے کہ ہماری توجہ کراچی کے بنیادی مسائل کے حل پر مرکوز ہے اور اس اہم معاملے پر ہم سیاست نہیں کر رہے ہیں اور نہ ہی یہ کسی کی حکومت گرانے کی سازش ہے۔

ان خیالات کا اظہار مصطفی کمال نے ممتاز و جید شیعہ عالم دین شہنشاہ حسین نقوی سے امام بارگاہ باب العلم میں ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، اس موقع پر پارٹی صدر انیس قائم خانی، وائس چیئرمین وسیم آفتاب، محمد دلاور اور دیگر موجود تھے۔

پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ کا کہنا تھا کہ پاک سرزمین پارٹی کا منشورعوامی خدمت ہے کسی کے خلاف کوئی سازش نہیں کر رہے ہیں بس اتنا چاہتے ہیں کہ اس شہر کے بنیادی مسائل حل ہوں اور شہریوں کو بنیادی سہولتیں میسر آ سکیں۔

انہوں نے کہا کہ حکمرانوں نے عوام کی خدمت کرنے کا حلف لے رکھا ہے لیکن عوام کے بنیادی مسائل پر کوئی توجہ ہی نہیں ہے ملک کو سب سے زیادہ ریونیو دینے والے شہر میں نہ تو پینے کا صاف پانی ہے اور نہ ہی شہرکی  صفائی ستھرائی کا خاطر خواہ ںظام موجود ہے۔

بعد ازاں سید مصطفی کمال نے پی ایس پی 16 نکات کی حمایت اور 14 مئی کو ہونے والی ملین مارچ کی تائید پر شکریہ ادا اور کراچی کے مسائل کے حل کے لیے ہر طبقہ، فرقہ، مذہب اور رنگ و نسل کے لوگوں کو حمایت کو پاک سرزمین کی بڑی کامیابی قراردیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top