The news is by your side.

Advertisement

قائد ایم کیوایم 22سال سے ”را“ کیلئے کام کر رہے ہیں، مصطفیٰ کمال

کراچی : پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ مصطفیٰ کمال نے متحدہ قومی موومنٹ کے قائد پر پھر سے شدید تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ را سے رقم کراچی کی بھلائی کے لئے نہیں بلکہ شہر کی تباہی کے لئے لیتے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں پاک سرزمین پارٹی کے پہلے ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کیا، مصطفیٰ کمال نے کہا کہ میں سچ بتا رہا ہوں کہ قائد ایم کیوایم 22سال سے ”را“ کیلئے کام کر رہے ہیں۔

کراچی کے مقامی ہوٹل میں پاک سرزمین پارٹی کے پہلے ورکرز کنونشن کا انعقاد کیا گیا جس میں کراچی سمیت صوبے بھر سے خواتین بچوں اور کارکنان نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔

کنونشن سے خطاب میں مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ متحدہ کے پاس پچاسی فیصد مینڈیٹ اس لیے تھا کہ کوئی اس کو چیلنج کرنے والا کوئی نہیں تھا.

قائد ایم کیو ایم کے پاسپورٹ کے لئے کارکنوں کو سڑکوں پر لایا گیا لیکن کسی عوامی مسئلے پر ایسا نہیں کیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ شہر کو بربادی سے بچانے اور عوام میں خوشحالی اور بنیادی مسائل کے حل کے لیے ہر شخص کو اپنا کردار ادا کرنا ہوگا۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم کسی ایک شہر کی نہیں پورے ملک کی جنگ لڑ رہے ہیں شہروں سے قبضہ ختم کرانا ہوگا اور لاپتہ افراد کو بازیاب کرایا جانا چاہئیے۔ انہوں نے مزید کہا کہ بھٹکے ہوئے لوگوں کو سیدھی راہ پر چلنے کے لیے ایک موقع دیا جائے

انہوں نے کہا کہ حکومت سب حقیقت جاننے کے باوجود برائی روکنے کو کیوں تیار نہیں؟  قائد ایم کیوایم کے جرائم کی لسٹ حکومت کو سوٹ کرتی ہے۔

صوبے کے نام پر مہاجر قوم کو ورغلا کر بے وقوف بنایا جارہا ہے سندھ میں اردو بولنے والوں کو سندھیوں سے لڑا کر اپنی سیاست کو چمکا کر اپنے گناہ چھپانے کی کوشش کی جارہی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ حکومتوں کو اقتدارکوطول دینے کیلئے ایسے لوگوں کی ضرورت ہوتی ہے، جنہیں مرضی کے مطابق استعمال کیا جائے، اپنے مفادات کیلئے حکومت ایم کیو ایم کے خلاف حتمی فیصلہ نہیں کرے گی۔ ان کا کہنا تھا کہ میں سچ بولتا ہوں توقائد ایم کیو ایم برے دکھتے ہیں، اور سچ بولوں گا تو وہ اوربرے دکھیں گے۔

کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے انیس قائم خانی کا کہنا تھا کہ اب اس قافلے کو کوئی نہیں روک سکتا، پتھر اور ٹماٹر کھانے کے باوجود کوئی ردعمل نہیں دینگے۔

اختلاف کے باوجود تشدد کا راستہ نہیں اپنائیں گے ۔ اس موقع پر انہوں نے اعلان کیا کہ تین جون کو پارٹی کا مرکزی سیکریٹریٹ اور چھ ضلعی دفاتر کا افتتاح کیا جائے گا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں