The news is by your side.

Advertisement

الیکشن میں پی ایس پی تاریخی فتح حاصل کرے گی: مصطفیٰ کمال

کراچی: پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ مصطفیٰ کمال نے کہا ہے کہ ملک میں الیکشن کے لیے تیار ہیں انشااللہ عام انتخابات 2018 میں تاریخی فتح حاصل کریں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پی ایس پی کے مرکزی سیکریٹریٹ میں امیدواروں سے خطاب کرتے ہوئے کیا، مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ دو سال پہلے ہم سے پوچھا جاتا تھا کہ تم دو لوگ گھر سے کیسے نکالو گے؟ آج پوری قوم ہمارے لیے نکل آئی۔

انہوں نے کہا کہ جب لوگ ہمارے لیے نکلے تو اب ہم سے پوچھا جاتا ہے کہ الیکشن کیسے جیتو گے؟ یہ بھی وقت آنے پر پتہ چل جائے گا، الیکشن میں تاریخی کامیابی حاصل کریں گے۔


ایم کیو ایم کو پیپلزپارٹی سے نہیں ہم سے خطرہ ہے، مصطفیٰ کمال


چیئرمین پی ایس پی کا کہنا تھا کہ مجھے اور میری پارٹی کو ترقی اور عزت دینے والا اللہ ہے، ہم نے نفرتوں کو ختم کرکے محبت کی بات کی ہے، ہم لوگوں کو آپس میں جوڑنے کی بات کرتے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ہم نے اس شہر کے مشہور اور پروفیشنل افراد پر مشتمل پینل بنایا تھا، جنہوں نے بہترین افراد پر مشتمل ٹیم تشکیل دی ہے۔


ایم کیو ایم کے کسی دھڑے سے اتحاد نہیں کریں گے، مصطفیٰ کمال


خیال رہے کہ تین روز قبل حیدر آباد میں افطار ڈنر سے خطاب کرتے ہوئے مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم کرپشن کے پیسے سے الیکشن جیتنے کی تیاری کررہی ہے، ایم کیو ایم کے کسی دھڑے سے اتحاد نہیں کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں