site
stats
پاکستان

ہم نے ظالم کے آگے سر جھکانے سے زیادہ سر اٹھانے کو ترجیح دی، مصطفیٰ کمال

کراچی: پاک سرزمین پارٹی کی عوامی رابطہ مہم نے سینٹرل اور ایسٹ میں بھی پنجے گاڑھ دیئے، پرچم کشائی کی تقریب میں علاقہ مکینوں نے ہاتھوں میں قومی پرچم تھامے بڑی تعداد میں شرکت کی۔

پرچم کشائی کی تقریب میں مرد وخوتین اور بچوں کی بڑی تعداد پہنچی مصطفی کمال کی آمد کے ساتھ ہی پاکستان زندہ باد کے فلک شگاف نعروں گونج اٹھا، تقریب سے خطاب کرتے ہوئے مصطفی کمال کا کہنا تھا کہ ہم یہ سوچ کر نہیں آئے تھے کوئی ہماری بات سنے گا یا اس پر لبیک کہے گا، آج دنیا بھر میں پارٹی کے دفاتر ہیں ہم غلط راستے پہ تھےحقیقت کا پتہ چلا تو خوف خدا سے اپنی آسائشوں کو چھوڑ دیا رات کو مغلضات اور صبح معافی مانگ لی جاتی تھی۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم کسی ظالم کو ظلم کرنے سے روکیں گے، سر جھکانے سے زیادہ سر اٹھانے کو ترجیح دی، 30 سال جانیں کھالیں ووٹ دیے گھر چھوڑا، سب قربان کیا بدلے میں غدار وطن کا ٹھپہ لگوا دیا۔

CrhvpAqXEAAYweR

مصطفیٰ کمال نے کہا کہ الطاف حسین نے راء سے تعلقات کے متعلق برطانوی پولیس کے آگے اقبال جرم کیا ہے متحدہ سے مینڈیٹ چھنتے ہی الطاف حسین کے خلاف کارروائی ہو جائے گی، ان کا کہنا تھا کہ فاروق ستار اپنے ننھے ننھے ہاتھوں سے گرتی ہوئی دیوار کو بچانے کی کوشش کر رہے ہیں۔.

CrhvbUvXYAAYztY

مصطفیٰ کمال پاک سرزمین پارٹی کے چیئرمین مصطفیٰ کمال نے حیدری مارکیٹ اور گلستان جوہر میں پرچم کشائی کی اس موقع پر آتش بازی کا بھی بھر پور مظاہرہ کیا گیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top