The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کے کسی دھڑے سے اتحاد نہیں کریں گے، مصطفیٰ کمال

حیدرآباد: پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ مصطفی کمال نے کہا ہے کہ ایم کیو ایم کرپشن کے پیسے سے الیکشن جیتنے کی تیاری کررہی ہے، ایم کیو ایم کے کسی دھڑے سے اتحاد نہیں کریں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے حیدرآباد میں افطار ڈنر کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، مصطفیٰ کمال نے کہا کہ ہماری پارٹی نگراں حکومت کو مسترد کرتی ہے، بدقسمتی سے پولیٹیکل پارٹی سے تعلق رکھنے والوں کو ترجیح دی گئی، ہم اکیلے ڈولفن کے نشان پر الیکشن لڑیں گے۔

پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ نے کہا کہ حیدر عباس رضوی کی آمد سے کوئی فرق نہیں پڑتا، بہت پڑھے لکھے لوگ پی ایس پی میں شامل ہورہے ہیں مشکل ہورہا ہے کسے ٹکٹ دیں، پی ایس پی کا نام جس کے ساتھ جڑے گا وہی جیتے گا۔

مصطفیٰ کمال کے مطابق سندھ اور پاکستان کا مستقبل صرف پی ایس پی بہتر بناسکتی ہے، پی پی پی نے گھر بیٹھے حلقہ بندی کرکے پری پول رگنگ کی، سندھ میں پیپلزپارٹی نے سازش کرکے کراچی کی آبادی کو کم کردیا، پوری دنیا کہہ رہی ہے کراچی کی آبادی کو کم دکھایا گیا۔

انہوں نے کہا کہ ہم فنکشنل لیگ سے مل کر اپنا اپوزیشن لیڈر لاسکتے تھے، عوامی نمائندے گٹر ابلتے علاقوں میں کس منہ سے ووٹ مانگیں گے، میں اور میرے لوگ نوجوانوں کے ساتھ کھڑے ہیں، سب کمیونیٹیز کو ساتھ لے کر مہاجروں کی خدمت کریں گے۔

مصطفی کمال کا کہنا تھا کہ پاک سرزمین پارٹی ان کے لیے بھی کام کرنا چاہتی ہے جو اپنے نہیں، پاکستان کے مسائل کو حل کرنا چاہتے ہیں، ملک کے لوگوں کو روزگار فراہم کرنا چاہتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں