site
stats
سندھ

ایک ایک شہری ملین مارچ میں شرکت کرے، مصطفیٰ کمال کی اپیل

Mustafa Kamal

کراچی : چیئرمین پاک سرزمین پارٹی مصطفیٰ کمال نے کہا ہے کہ کراچی کے شہری اپنے بچوں کے حقوق کے لیے کل ملین مارچ میں ضرور شرکت کریں اور وزیراعلیٰ ہاؤس تک واک کرکے انہیں شہر کے مسائل حل کرنے کے لیے مجبور کردیں۔

مصطفیٰ کمال اپنے ویڈیو پیغام کے ذریعے ملین مارچ میں شرکت کے لیے عوام کو دعوت دے رہے تھے انہوں نے کہا کہ اپنے پیغام میں اپیل کی کہ کراچی کے ایک ایک شہری کو کل شام 4 بجے ایٍف ٹی سی پل شارع فیصل پر پہنچنا ہے جہاں سے وزیراعلیٰ ہاؤس کی جانب واک کی جائے گی اور انہیں گھٹنے ٹیکنے پر مجبور کردیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ہمارا کام جدو جہد کرنا ہے اور اپنے گھروں سے اپنے حقوق کے حصول کے لیے نکلنا ہے تاکہ حکمرانوں سے اپنے بچوں کے حقوق واپس لینے ہیں اس کے لیے سب نے باہر نکلنا ہے اور اپنے حصے کی آواز لگانی ہے۔

قبل ازیں کراچی پریس کلب پر چیئرمین پی ایس پی مصطفیٰ کمال نے صحافیوں سےگفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے پیش کردہ 16 نکات کو سب قبول کریں گے کیوں کہ نہ صرف یہ کہ جائز مطالبات ہیں بلکہ شہر کے مسائل کے حل کا واحد طریقہ بھی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میں سیاست نہیں کررہا بلکہ اس شہر کے لوگوں کے لیےکام کر رہا ہوں جس کے لیے جلاؤ گھیراؤ نہیں کریں بلکہ پرامن طریقے سے اپنےحق لیں گے جس کے لیے میں نے اپنے حصےکا کام کردیا اب فیصلہ عوام کوکرنا ہے باقی کامیابی اور ناکامی اللہ کے ہاتھ میں ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top