The news is by your side.

Advertisement

متحدہ مجلس عمل13مئی کو مینار پاکستان پر جلسہ کرے گی، سراج الحق

لاہور : متحدہ مجلس عمل نے تیرہ مئی کو مینار پاکستان پر جلسے کا اعلان کر دیا ہے، امیر جماعت اسلامی سراج الحق کا کہنا ہے کہ نواز شریف خود اڈیالہ جیل کی بات کر رہے ہیں، اب استغفار کریں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے منصورہ میں جماعت اسلامی پنجاب کے زیراہتمام پنجاب بھر سے آئے ہوئے ضلعی امرا اور ضلعی شوراؤں کے کنونشن سے خطاب کے بعد میڈیا کے نمائندوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا

لاہور سے اے آر وائی نیوز کے نمائندے شہزاد ملک کی رپورٹ کے مطابق جماعت اسلامی کے امیر سینیٹر سراج الحق نے منصورہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے تیرہ مئی کو مینار پاکستان پر جلسے کا اعلان کیا اور کہا کہ یہ جلسہ سرمایہ دارانہ سیاست کے خاتمے کے لئے ہوگا جس میں متبادل سیاسی نظام پیش کریں گے۔

سراج الحق نے کہا کہ مجھ سے نواز شریف کا نہیں،غریب عوام کا مستقبل پوچھیں، نواز شریف تو خود ہی اڈیالہ جیل کی باتیں کر رہے ہیں، انہیں مشورہ دوں گا کہ وہ اب استغفار کریں۔

انہوں نے کہا کہ موجودہ اسٹیٹس کو کی سیاست نے عوام کو عزت کی زندگی سے محروم کیاہے، اس نظام میں غریب کا کام ان بڑوں کو کاندھوں پر بٹھا کراقتدار کے ایوانوں میں پہنچانا اور پھر ان کی عیاشیوں کے لیے بڑے بڑے بل اور ٹیکس ادا کرناہے، ستر سال سے یہی تماشا لگا ہوا ہے، ہم نے غریب کے لیے سیاست کا موٹروے کھولناہے۔

سیاسی مسافر پارٹیاں تبدیل کرکے کیا تبدیلی لائیں گے؟ یہ ایسے خوش قسمت یتیم ہیں جن کی کفالت کرنے کے لیے ہر پارٹی تیار ہوتی ہے ، انہی لوگوں نے ہماری سیاست کو بدنام کیاہے، سیاسی پارٹیوں کو کرپٹ عناصر کی حوصلہ افزائی نہیں کرنی چاہیے۔

اس موقع پر سینیٹر سراج الحق نے آئندہ عام انتخابات کے لئے جماعت اسلامی کی چندہ مہم کا آغاز کیا اور اپنی جیب سے پانچ ہزار روپے کا چندہ جمع کروا کر مہم کی ابتداء کی، اس موقع پر انہوں نے ملکی سلامتی کے لئے دعا بھی کرائی۔

مزید پڑھیں: متحدہ مجلس عمل کو مکمل طور پر بحال کرنے کا اعلان


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں