The news is by your side.

Advertisement

مجھےمیرے والد نےاٹھارہ سال کی عمر میں الگ کردیا،سونم کپور

ممبئی : بالی ووڈ حسینہ اور معروف اداکار انیل کپور کی بیٹی سونم کپور کا کہنا ہے کہ انہوں نے کیرئیر میں کامیابی حاصل کرنے کے اپنے والد کا سہار انہیں لیا،بلکہ ان کے والد نے ان کو اٹھارہ سال کی عمر میں علیحدہ کردیا تھا.

بالی ووڈ پرکشش اداکارہ سونم کپور کے مطابق ان کے والد نامور اداکار انیل کپور نے انہیں پروفیشنل زندگی میں خود سے فیصلے کرنے کے لیے اٹھارہ سال کی عمر میں علیحدہ کردیا تھا.

پڑھیں :       فواد کو اپنے گھر کا حصہ سمجھتی ہوں، سونم کپور

 بالی ووڈ حسینہ نے بتایا کہ اٹھارہ سال کے بعد سے مجھے خود ذمہ داری لینا پڑی اور میرے لیے یہ ایک اچھا تجربہ تھا جس میں مجھے بہت کچھ سیکھنے کو ملا.

SONAM KAPOOR POST 2

سونم کپو ر کے مطابق ان کے والد نے ان سے کہا کہ میں تمہارے لیے کبھی کوئی فیصلہ نہیں کرنا چاہوں گا،میں یہ بتا سکتا ہوں کہ کیا غلط اور کیا صحیح ہے لیکن آخر میں اپنا فیصلہ تمہیں خود کرنا ہوگا‘.

پڑھیں :         سونم کپور بالی ووڈ پر راج کرنے کی خواہاں

 بالی ووڈ اداکارہ نے کہا کہ ’میں خود کو بہت حد تک اپنے والد سے منسوب کرسکتی ہوں،لیکن اپنے کیرئیر میں لینے والا ہر فیصلہ، ہر غلطی اور ہر فتح میری اپنی ہے‘۔

یاد رہے کہ سونم کپور نے بالی ووڈ اندسٹری میں اپنے کیرئیر کا آغاز 22 سال کی عمر میں سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ’سانوریا‘ کے ساتھ کیا تھا،اس فلم میں سونم کپور کے ہمراہ رنبیر کپور مرکزی کاسٹ میں شامل تھے،فلم ’سانوریا‘ باکس آفس پر توبری طرح فلاپ ہوئی لیکن اس ناکامی سےاداکارہ کے کیرئیر پر کوئی فرق نہیں پڑا، سونم کپور کی آخری ریلیز فلم ’نیرجا‘ نے ہندوستانی باکس آفس پر بڑی کامیابی حاصل کی تھی،اس فلم میں سونم کی اداکاری کو بھی کافی سراہا گیا تھا.

SONAM KAPOOR POST 1

واضح رہے سونم کپور 9 جون 1985 کو بھارت کے شہر مہاراشٹر میں پیدا ہوئی، انہوں نے اپنی فلمی کیریئر کا آغاز فلم ساوریا سے کیا، سونم کپور اب تک کئی فلموں میں کام کر چکی ہیں وہ پاکستانی اداکار فواد خان کے ساتھ خوبصورت فلم میں اپنے فن کا مظاہرہ کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں