The news is by your side.

Advertisement

ڈبلیو ڈبلیو ای، میسٹریو فیملی کا ’بڈی مرفی‘ پر حملہ، ویڈیو وائرل

mنیویارک: ڈبلیو ڈبلیو ای منڈے نائٹ را میں معروف ریسلر رے میسٹریو کی فیملی نے حریف ریسلر ’بڈی مرفی‘ پر حملہ کردیا جس کی ویڈیو وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق ڈبلیو ڈبلیو ای کی جانب سے منڈے نائٹ را کے مقابلوں کا انعقاد کیا گیا جس میں ریسلر بڈی مرفی کو میسٹریو کے بیٹے ڈومینک میسٹریو کا چیلنج درپیش تھا، رنگ میں کھڑے مرفی اس وقت حیران رہ گئے جب پوری فیملی ان پر حملہ آور ہونے کے لیے رنگ میں داخل ہوگئی۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ رے میسٹریو، ان کی اہلیہ، بیٹے ڈومینک اور خاتون بڈی مرفی پر حملہ آور ہونے کے لیے ڈنڈے تھامے رنگ میں داخل ہورہے ہیں۔

میسٹریو فیملی نے ریفری کی موجودگی میں بڈی مرفی پر ڈنڈوں سے حملہ کرکے انہیں زخمی کردیا اور مرفی کے ساتھی سیتھ رولنز بھی ان کی مدد کو نہ آسکے۔

مزید پڑھیں:  ریسلر رے میسٹریو کی آنکھ ضائع ہوگئی؟

اس سے قبل ایکسٹریم رولز میں سیتھ رولنز اور رے میسٹریو کے درمیان مقابلہ ہوا تھا جس میں سیتھ نے میسٹریو کی آنکھ ضائع کردی تھی۔

رے میسٹریو آنکھ پھوٹنے پر درد سے کراہ رہے تھے اور ریفری ان کے قریب آکر ان کی خیریت دریافت کررہے تھے۔

سابق ہیوی ویٹ چیمپئن سیتھ رولنز نے یہ مقابلہ جیت لیا تاہم رے میسٹریو اپنی آنکھ پکڑی اور ریفری کو ہار ماننے کا اشارہ کردیا۔

ڈبلیو ڈبلیو ای ذرائع کے مطابق رے میسٹریو دوران میچ فیشن کے طور پر نقلی آنکھ کا استعمال کرتے ہیں اور یہ انہوں نے ایک کمپنی سے لاکھوں ڈالرز میں خریدی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں