The news is by your side.

Advertisement

کراچی : 3 بچوں کی پراسرار ہلاکت، ماں کے خلاف مقدمہ درج

کراچی : گلستان جوہر میں گزشتہ روز پراسرار طور پر ہلاک ہونے والے کی تین بچوں سے متعلق اہم پیشرفت سامنے آئی ہے، بچوں کی ہلاکت میں ماں کو قصور وار دے دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے گلستان جوہر میں تین بچوں کی پراسرار ہلاکت معمہ بن گئی۔ بچوں کی جان لی گئی یا کوئی حادثہ ہوا؟ متوفی بچوں کے والد نے ہلاکت کا ذمہ دار اپنی اہلیہ کو قرار دیا ہے۔

مرنے والے بچوں کے والد کی مدعیت میں بچوں کی والدہ، خالہ اور خالو کے خلاف شاہراہ فیصل تھانے میں  مقدمہ درج  کرلیا گیا ہے۔

اس حوالے سےبچوں کے باپ عمران نے پولیس کو دیئے گئے بیان میں بتایا کہ بچوں کو اپنے ساتھ لاہور میں رکھنے کا پروگرام تھا۔ بچوں کے تایا کا کہنا ہے کہ مرنے والے بچوں کے والدین جھگڑے کے باعث علیحدہ رہتے تھے۔

دوسری جانب پڑوسیوں کے مطابق بچوں کی والدہ نورین ایک بچے کو تشویشناک حالت میں گود میں لے کر عمارت سے نیچے آئی تھی، فلیٹ میں کھٹمل ماراسپرے کا بھی بتایا۔

بعد ازاں ریسکیو ایمبولینس کے ذریعے والد اور چچا بچوں کی میتوں کے ہمراہ لاہور پہنچ گئے، لاہور کے علاقے گڑھی شاہو میں گھر کے باہر اہل علاقہ کی بڑی تعداد موجود تھی۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز گلستان جوہر کے بلاک 19 میں مبینہ طور پر زہریلی چیز کھانے سے 3 بچے جاں بحق ہوگئے تھے۔ بچوں میں دو لڑکے اور ایک بچی شامل ہے، جن کی عمریں 8 تا 3 سال ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں