site
stats
پاکستان

این اے 120 ضمنی انتخاب، بیلٹ پیپرز کی چھپائی مکمل

لاہور : این اے ایک سوبیس میں انتخابی مہم کا آخری روز ہے، حلقے میں سیاسی ہلچل عروج پر ہے، ضمنی انتخاب کیلئے بیلٹ پیپرز کی چھپائی مکمل ہوگئی ہے اور فوج کی نگرانی میں بیلٹ پیپرز ریٹرنگ افسر کے دفتر میں پہنچا دیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور این اے ایک سوبیس میں کون سرخرو ہوگا؟ن لیگ جیتے گی یا کوئی بڑا اپ سیٹ ہوگا، فیصلہ دو دن بعد ہوگا، حلقے میں انتخابی مہم کا آج آخری روز ہے، حلقے میں سیاسی گرما گرمی عروج پر پہنچ گئیں ہیں۔

ضمنی انتخاب کیلئے بیلٹ پیپرز کی چھپائی کا کام مکمل ہوگیا اور بیلٹ پیپرز فوج کی نگرانی میں آج آراو کے دفتر میں رہیں گے جبکہ انتخابی مواد کل پریذائیڈنگ افسران میں تقسیم ہوگا۔

نوازشریف کی نااہلی کےبعدخالی ہونےوالی سیٹ پر انتخاب 17 ستمبر کو ہوگا۔خیال رہے کہ نوازشریف کی نااہلی کے بعد خالی ہونے والی سیٹ این اے 120 پر ضمنی الیکشن کیلئے پولنگ 17 ستمبر کو ہوگی، اس حلقے میں پاکستان تحریک انصاف ، مسلم لیگ ن پاکستان پیپلزپارٹی سمیت 44 امیدواروں میدان میں ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top