The news is by your side.

Advertisement

این اے 240 ضمنی الیکشن میں ناقص انتظامات، عملہ پریشان

کراچی کے حلقے این اے 240 میں ضمنی انتخاب کی ناقص انتظامات کی قلعی کھل گئی، عملہ انتخابی سامان موٹر سائیکل اور رکشوں میں لے جانے لگا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے حلقے این اے دو سو چالیس میں ضمنی الیکشن کے لئے کل میدان سجے گا، الیکشن کمیشن کی جانب سے انتظامات مکمل کرنے کے بلند وبانگ دعوے کئے گئے تاہم حقیقت اس کے برعکس ہے۔

پولنگ سامان کی ترسیل کے لئے حاصل ٹرانسپورٹ ناکافی ہونے کے باعث عملہ انتخابی مواد اپنی مدد آپ کے تحت متعلقہ پولنگ اسٹیشن لے جارہاہے، اے آر وائی نیوز کو موصول فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ پریذائیڈنگ افسر انتخابی سامان موٹر سائیکل اور رکشوں پر لے جارہے ہیں۔

اس سے قبل انتظامیہ نےانتخابی مواد پولیس کی نگرانی میں پولنگ اسٹیشنز پہنچانے کا دعویٰ کیا تھا، بیان میں کہا گیا تھا کہ ریٹرننگ افسران کے دفتر سے انتخابی سامان کی تقسیم جاری ہے تمام انتخابی سامان آج پولنگ اسٹیشنز پر پہنچایا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں:این اے 240 کے تمام پولنگ اسٹیشن حساس قرار

ادھر تعینات عملے میں شکایت کی ہیں کہ متعدد پولنگ اسٹیشنز پر پینے کے پانی اور پنکھوں کا بندوبست نہیں ہے، شدید گرمی اور حبس زدہ موسم میں کام کرنے میں مشکلات درپیش ہیں۔

تمام پولنگ اسٹیشنز حساس اور انتہائی حساس قرار

الیکشن کمیشن نے این اے 240کے تمام پولنگ اسٹیشنز کو حساس اور انتہائی حساس قرار دیا ہے، پولنگ کے روز پولیس اور رینجرز کے جوان اپنی فرائض انجام دینگے۔

واضح رہے کہ دو ہزار اٹھارہ کے عام انتخابات میں این اے 240 سے متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کے امیدوار اقبال محمد علی کامیاب ہوئے تھے تاہم وہ 19 اپریل 2022 کو انتقال کرگئے تھے جس کے باعث یہ نشست خالی ہوئی تھی۔

کل ہونے والے ضمنی انتخاب میں ایم کیو ایم پاکستان، پیپلز پارٹی اور تحریک لبیک پاکستان کے درمیان سخت مقابلے کی توقع ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں