The news is by your side.

Advertisement

نیب کا ایڈیشنل ڈپٹی ڈی جی سندھ بلڈنگز کنٹرول اتھارٹی عادل عمر کے گھر پر چھاپہ

کراچی: شہر قائد میں نیب نے ایڈیشنل ڈپٹی ڈی جی سندھ بلڈنگز کنٹرول اتھارٹی (ایس بی سی اے) عادل عمر کے گھر پر چھاپہ مار کر نقدی، زیورات، تین گاڑیاں اور اراضی سے متعلق دستاویزات تحویل میں لے لیں۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں نیب کی جانب سے اہم کارروائی کی گئی، ایڈیشنل ڈپٹی ڈی جی ایس بی سی اے عادل عمر کے گھر پر چھاپہ مار کر مسلسل پانچ گھنٹے تک گھر کی تلاشی لی گئی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ نیب کی اس بڑی کارروائی میں اہم دستاویرات تحویل میں لی گئی ہیں، جبکہ نقدی، زیورات سمیت تین گاڑیاں بھی قبضے میں لی گئی ہیں، عادل عمر سندھ ہائیکورٹ سے ضمانت پر ہیں۔


نیب کی کارروائیاں کوئی نہیں روک سکتا، چیئرمین نیب


خیال رہے کہ نیب نے کرپشن کے الزام میں سندھ بلڈنگز کنٹرول اتھارٹی ( ایس بی سی اے ) کے ڈائریکٹر جنرل کے خلاف وسیع پیمانے پر انکوائری شروع کردی ہے۔

یاد رہے کہ اس سے قبل ایس بی سی اے کے سابق و مفرور ڈائریکٹر جنرل منظور قادر عرف کاکا نیب کی تحقیقات شروع ہوتے ہی ملک سے فرار ہوچکے ہیں۔


نیب کی کارروائیاں، سیکریٹری بلدیات نے دفتری امور احتجاجاً بند کردیے


ذرائع کا کہنا ہے کہ وہ اور ان کے ماتحت بعض افسران مبینہ طور پر پی سی ایچ سوسائٹی کے بلاک 6 کے نصف درجن سے زائد پلاٹوں پر غیر قانونی تعمیرات میں ملوث ہیں۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ ان مبینہ کرپٹ افسران نے غیر قانونی تعمیرات کے لیے بطور رقم بھاری رشوت لی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں