The news is by your side.

Advertisement

نیب کے چھاپے وزارت خارجہ کے ڈائریکٹر اور اپنے ہی ادارے کا افسر گرفتار

اسلام آباد / کراچی: قومی احتساب بیورو کے کراچی اور اسلام آباد میں چھاپے، وزراتِ خارجہ کے ڈائریکٹر شفقت چیمہ اورنیب انویسٹی گیش ونگ تھری کے افسر کامران جانوری کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو نے اسلام آباد میں واقع وزارت خارجہ کے دفتر پر چھاپہ مار کر ڈائریکٹر شفقت چیمہ کو گرفتار کرلیا ہے ، ملزم پر اختیارات کے ناجائز استعمال اور انسانی اسمگلنگ کا الزام ہے۔

نیب کے مطابق ملزم وزراتِ خارجہ دفتر میں نیپال، سری لنکا اور بھوٹان کے معاملات کو دیکھتا تھا اور ڈیسک کا انچارج تھا، ملزم کے اکاؤنٹ سے پانچ کروڑ روپے برآمد کرلیے گئے ہیں۔

دوسری جانب نیب نے کراچی میں اپنے ہی افسر کامران جانوری کو رشوت لیتے ہوئے رنگے ہاتھوں گرفتار کرلیا ہے، نیب حکام کے مطابق ملزم انویسٹی گیشن ونگ تھری کا افسر ہے اور چھاچھرو کی ٹاؤن میونسپل کارپوریشن میں ہونے والی بدعنوانی کی تحقیقات میں سرکاری افسر سے ناجائز دباؤ ڈال کر رشوت طلب کی تھی۔

حکام نے مزید بتایا کے کامران جانوری نے اپنے اختیارات کا ناجائز فائدہ اٹھاتے ہوئے سرکاری افسر سے ایک لاکھ پچیس ہزار سے دیڑھ لاکھ روپے رشوت طلب کی اور رنگے ہاتھوں گرفتار ہوا۔

دونوں ملزمان کے خلاف قانون کے تحت مقدمات درج کئے جائیں گے۔

واضح رہے ملک بھر میں کرپٹ افراد کے خلاف نیب کی بلا تفریق کاروائیاں جاری ہیں، گزشتہ دنوں سیکریٹری خزانہ بلوچستان کے گھر چھاپہ مار کر کروڑوں روپے کے کرنسی اور اور سونا برآمد کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں