The news is by your side.

Advertisement

کیپٹن صفدر مجرم ہے، ہیرو بنا کر نہ پیش کیا جائے، نیب کی درخواست

راولپنڈی: قومی احتساب بیورو (نیب) نے عوام اور میڈیا سے درخواست کی ہے کہ کیپٹن صفدر کو ہیرو بنا کر نہ پیش کیا جائے وہ ایک مجرم ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیب کی طرف سے جاری اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ مجرم کیپٹن (ر) صفدر کی گرفتاری کے لیے متعدد کارروائیاں کی گئیں، چار تفتیشی ٹیموں نے ایبٹ آباد، مانسہرہ اور ہری پور میں کارروائیاں کیں۔

اعلامیے کے مطابق نیب کی بار بار کارروائیوں کے بعد مجرم محمد صفدر نے گرفتاری دینے کا فیصلہ کیا، انھیں عدالتی فیصلے کے بعد پہلے دن ہی گرفتاری دے دینی چاہیے تھی۔

نیب کا کہنا ہے کہ آمدن سے زائد اثاثے رکھنے والا مجرم خود کو جلوسوں کے ذریعے اب نیک ثابت کرنے کی کوشش کر رہا ہے، ادارے نے متنبہ کیا کہ مجرم کو کسی قسم کا تحفظ فراہم کرنے والے عناصر کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

نیب کے مطابق جن لوگوں نے حراست میں رکاوٹ پیدا کی ان کے خلاف قانونی کارروائی ہوگی، مجرم کے حراست میں لینے کے عمل کو نیب نے طوالت نہیں دی۔

نیب نے کیپٹن (ر) صفدر کو گرفتار کرلیا


دریں اثنا ایون فیلڈ ریفرنس میں سزا پانے والے مجرم کیپٹن (ر) صفدر کی گرفتاری کے بعد نیب راولپنڈی کے دفتر کے اطراف سیکورٹی کے سخت ترین انتظامات کر لیے گئے ہیں۔

وفاقی پولیس کی بھاری نفری سمیت رینجرز کے جوان تعینات کر دیے گئے ہیں، نیب دفتر آنے والے راستوں کو سِیل کر دیا گیا ہے، نیب دفتر کے سامنے والی شاہراہ کو بھی آمد و رفت کے لیے بند کر دیا گیا، جب کہ میلو ڈی سے لال مسجد جانے والی ٹریفک کو جی سکس ون ٹو موڑ دیا گیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں