The news is by your side.

Advertisement

بڑے کیسز کی تحقیقات ، نیب کا راولپنڈی آفس کی سیکیورٹی بڑھانے کا فیصلہ

راولپنڈی :قومی احتساب بیورو ( نیب) نے راولپنڈی آفس کی سیکیورٹی بڑھانے کا فیصلہ کرلیا ہے ، نیب راولپنڈی شاہد خاقان ، منی لانڈرنگ اور دیگر اہم کیسز کی تحقیقات کر رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو ( نیب) نے راولپنڈی آفس کی سیکیورٹی بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے ، جس کے بعد نیب راولپنڈی نے سیکیورٹی کےازسر نو جائزے کے لیے آئی جی اسلام آباد کو خط لکھ دیا ہے، جس میں کہا ہے کہ سیکیورٹی کے لیے رینجرز اور پولیس تعینات کی جائے۔

خیال رہے نیب راولپنڈی شاہد خاقان ،منی لانڈرنگ اورد یگر اہم کیسز کی تحقیقات کر رہا ہے۔

یاد رہے چند روز قبل سیکیورٹی خدشات کے پیش چیئرمین نیب جسٹس (ر) جاوید اقبال سیکیورٹی میں اضافہ کردیا تھا اور کہا گیا تھا چیئرمین نیب کی نقل و حرکت کوبھی خفیہ رکھا جائے گا، یہ اقدام کسی بھی نا خوشگوار واقعہ سے بچنے کےلیےاٹھایا گیا ہے۔

مزید پڑھیں : سیکیورٹی خدشات ، چیئرمین نیب جاوید اقبال کی سیکیورٹی میں اضافہ

ذرائع کا کہنا تھا چیئرمین نیب میگاکرپشن کیسز جلد منطقی انجام تک پہنچانے کے خواہاں ہیں جبکہ میگا کرپشن کیسز کی تحقیقات کرنیوالے افسران کی سیکیورٹی میں بھی اضافہ کیا گیا تھا۔

چیئرمین نیب کا کہنا تھا کہ نیب کا ایمان کرپشن فری پاکستان ہے، ہم ملک سے بدعنوانی کے خاتمے کو اپنی قومی ذمہ داری سمجھتے ہیں، اربوں روپے لوٹ کر بیرون ملک جانے والوں کو وطن واپس لایا جائے گا۔

جاویداقبال نے کہا تھا کہ میگاکرپشن کےوائٹ کالرمقدمات کومنطقی انجام تک پہنچاناترجیح ہے ، نیب آئین اور قانون کے مطابق فرائض سرانجام دے رہا ہے، افسران ٹھوس شواہد کی بنیاد پر تحقیقات کو منطقی انجام تک پہنچائیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں